Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Saken er: Traff en fyr på en fest for leenge siden, 1,5 år siden. Vi ble fulle, lå sammen. Har ikke møtt han etter det. Han hadde jo fb'en min og mitt tlf nr og påsto han hadde følelser for meg og hele pakka.. ( Etter ET treff!!), han hadde slutta på lykkepiller grunnet meg og blabla.. Ja, han er psykisk syk. Han ble helt gal synes jeg og veldig intens, så sletta han fra alle profiler og takk gud for at han ikke bor i samme by som meg. Så her en dag la han meg til på facebook, sendte en hyggelig mld og virket som han hadde roet seg ned. Godtok venneforespørselen hans. Har fortalt han at jeg har datet samme mann nå i 8 mnd, han begynte å snakke om å treffes etc og at minnene fra natta for 1,5 år siden var det beste han hadde. UFF! Så, skal jeg slette han? Vet ikke om han fortsatt er like gærn, så lenge etterpå.. Trodde han hadde roet seg, han som er blitt pappa også. Har absolutt ingen intensjoner om å treffe han eller noe.
det er berre mordi Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Jeg hadde i alle fall gjort det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå