Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Noen som har reist til Spania rundt uke 27? Jeg fant ut i går at jeg er gravid og er sinnsykt glad og takknemmelig. Så kommer tankene og bekymringene om en bestilt og betalt sydentur i månedskiftet februar/ mars. Jeg har reist mye før, så vet om dei vanlige forhandsreglene som flastevann, ikke spise salat og godt stekt kjøtt. Men er det "lurt" å reise når jeg har komt så langt ut i svangerskapet?
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Jeg kom hjem derfra for to uker siden, er i uke 35 nå.... Ikke noe stress i det hele tatt:-) Vestlig bakterieflora og bra sykehus der nede...
Chelseafan Skrevet 12. september 2012 #3 Skrevet 12. september 2012 Hadde personlig ikke gjort det,men er litt fare for tidlig fødsel her,så er vel egentlig kun derfor
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #4 Skrevet 12. september 2012 Så bra Tusen takk:) håper du hadde det fint der nede? Fikk du problemer med innsjekk? Jeg har hørt at en må ha legeerklæring for at enn er friske og kan reise. usikker på dette. får bare håpe at formen er fin viss det blir til at jeg reiser. Jeg er førstegangs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå