Gå til innhold

Gå ned fra 5 dager til 3 dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i barnehagen 4 Timer hver dag,men i det siste synes jeg at jeg er veldig mye borte :( Mye hodepine og kvalme,og føler det så ille at jeg er borte,følelses så feil og være borte fra jobb,men orker ikke være på jobb. og så er jeg så sliten,men tenkte kanskje hvis jeg går ned til 3 dager går ting bedre :) Noen som tror det er lurt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke klarer å gjennomføre jobben tror jeg nok det er lurt. Mye bedre at du føler deg klar for jobb, og at de faktisk VET når du er borte.

Jeg har begynt å redusere nå p.g.a. bekkenløsning og skal jobbe 3/5 dager.

Skrevet

Ja er kanskje fornuft da, får alltid så dårlig samvittighet og være borte,men orker ikke og jobbe når jeg er dårlig i form :). Takk for tipset

Skrevet

Skjønner godt hva du mener.

Jeg har veldig arbeidsmoral, og har hatt min første dag borte fra jobb, syns det er kjempemerkelig, og skal være borte i morra og. På en fredag...blir jo langhelg det jo. Føles helt feil :P

Men i går lagde jeg middag, og det er lenge siden sist, fordi jeg ikke har makta når jeg kommer hjem.

Skrevet

Det er jo kjempe bra :) gått ned fra 5 til 3 nå :) jobb på mandag,onsdag og Torsdag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...