Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Lurer på om noen vet hvilke arb.oppgaver man har, litt sånn spesifikt? Dette gjelder da elevassistent i vgs.
2 hjertegull :) Skrevet 12. september 2012 #3 Skrevet 12. september 2012 Det kommer jo an på hva slags vansker eleven har. Da jeg jobbet med en autist var vi assistenter omtrent læreren. Han hadde nesten ingen timer i klassen. Og vi måtte følge iop'en og finne egnet arbeid. Da jeg jobbet med en gutt med adhd, hjalp jeg han å komme igang. Samt styrte han inn på rett spor når han spora av. Er det noe annet konkret du lurer på?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #4 Skrevet 12. september 2012 Takk for svar Jeg vurderer å søke på en ledig stilling som dette, men har ingen erfaring.. så tenkte det var greit å vite hva det går ut på før jeg søker Er utdannet innen helsevesenet og har jobbet masse med mennesker i ulike aldre og med forskjellige diagnoser, men ikke direkte så mye med barn, så litt usikker på om dette er noe jeg kan "takle".. veldig lyst til å jobbe med barn/ungdom da, så det høres jo spennende ut Man må kanskje være flink til å sette grenser/motivere og å evnt takle diverse utageringer/problemstillinger, litt ut fra hvilke type problemer disse ungdommene sliter med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå