Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Trenger sårt noe å gjøre når jeg går sykmeldt, er sykmeldt pga bekkenet, og ser ut til å bli det resten av svangerskapet, og har termin i mars. Kjeder meg så mye, og er rastløs, klarer ikke så mye fysisk. Har tenkt å begynne å strikke, og låne meg studiebøker i det jeg skal studere til høsten! Men jeg kjeder meg så raskt, så trenger noen andre tips til hva jeg kan finne på?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #3 Skrevet 12. september 2012 Blir nok å strikke til babyen ja mamma skal komme med strikkeoppskrifter til babyklær og hjelpe meg igang . Men må ha andre ting å gjøre også
Pigalopp:-) Skrevet 12. september 2012 #4 Skrevet 12. september 2012 Hva med å lage noen fine album for bilder? :-)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #5 Skrevet 12. september 2012 Det var ett godt tips, har to barn fra før av (6 og 10 år) så vært artig å fått til noen ordentlige album til, er vel på tide HI
Gjest Ziva Skrevet 12. september 2012 #6 Skrevet 12. september 2012 Sy (broder) bilder til barnerommet, Disney har mange fine motiver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå