Gå til innhold

Unger med på fødselen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaada, jeg sitter og ser på Fødestuen :D Der er det flere som har med ungene sine inn når de skal føde... er det vanlig?? Tror ikke jeg hadde villet at ungene mine skulle sitte og glo oppi der :P

De som ikke ønsker å gi ungen sin blodoverføring orker jeg ikke diskutere en gang.. sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke så vanlig,men er sikkert frivilling for moren

Skrevet

Joa, bare syns det var litt snodig at noen faktisk vil ha dem der.. er nok med partneren, vil jeg tro.

Skrevet

hvis foreldran itj har nå valg skjønne æ det. hvis det e snakk om småe barn skjønne æ det itj. dæm kan fort bli skremt av å sjå mor med store smerter. tenåringer har kansje en større forståelse for ka det e som skjer og kan bare gå på gangen hvis det blir for my. hvis nå sku skje, slik at vi itj får barnevakt t vår 6 åring får far i huset heller bli hjemme skal altis klar mæ selv da. heller d ein skræm vette av hu. det er min mening.

Skrevet

Vi vurderer fortløpende om femåringen vår skal få være med. Hun ønsker dette sterkt selv, og er godt forberedt. Men hun er. En person som kan takle det veldog godt. Lillebroren på tre skal helst ikke være med, om vi kan unnngå det.

Jordmoren min sier at det faktisk er ganske vanlig at søsken er med, dersom man kan gjøre det på en forsvarlig måte(de bør ha en egen voksenperson dedikert til åta vare på seg, etc) men barna trenger jo ikke være med på alt, da.

Skrevet

Ok, da er det nok bare jeg som ikke har helt peiling :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...