Gå til innhold

"Farer" i barnehager....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille på 1 år er nettopp begynt i bhg, og som den hønemor jeg er har jeg begynt å tenke på alle "farer" og hva som kan skje når jeg ikke er der og passer på....

Da vi var på tilvenning reagerte jeg på at de ansatte bare kom susende inn dørene, så ikke ut til at de tenkte på at det kunne være en liten tass ved døren!!!

Bør ikke de ta det litt rolig når de går i dørene?? Evt skulle det ha vært en gjennomsiktig del nederst så man kunne se gjennom.

Er dette vanlig i de fleste barnehager eller? Er jeg hysterisk kanskje?

Uffameg, kjenner det er vanskelig dette....å måtte overlate lillegull til "fremmede"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I vår barnehage suser de ikke gjennom dørene. De burde kanskje bli oppmerksomme på at det er unødvendig å stresse gjenno dørene.

Men hva er det verste som kan skje egentlig. FInnes større farer enn det både heime, i bil og i bhg ;)

Skrevet

Tenkte nok litt sånn jeg også. Det som bekymret meg mest var de voksnes evige kaffe/te drikking inne på avdelingen. Veldig unødvendig synes jeg, det er så lett at en unge velter koppen eller løper på en voksen som bærer en kopp. Nå er snuppa 5 år og det er andre utfordringer å tenke på, men noe er det alltid vi skal bekymre oss for.

Skrevet

Jeg er ihvertfall nøye på at gutten min ikke går med hettegenser eller hette generelt. Frykten er at hetten henger seg fast og barnet blir kvalt. Har dessverre skjedd i barnehager rundt om i landet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...