Gå til innhold

Hvor mange BH str. gikk du opp etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å kjøpe meg noen amme BH'er før fødsel, og lurer derfor på hvor mange størrelser dere gikk opp da melken kom? Vet det er store forskjeller, men greit å ha et utgangspunkt;)

Videoannonse
Annonse
Gjest 2prinsesser11&12
Skrevet

Jeg gikk opp en str i både cup og rundt etter første fødsel, har fortsatt denne str.

Skrevet

Hiver meg på denne tråden så jeg kan følge med hva andre kommer med råd om ;) Har kjøpt en ammebh i str 80D nå (uke 28), men aner meg jeg må bytte den ut snart. Må jo være plass til ammeinnlegg også...

Skrevet

Jeg gikk opp i omkrets mens jeg var gravid,etter fødselen gikk jeg tilbake til omkrets jeg hadde før jeg ble gravid. Cup derimot!

Den gikk opp to str inntil det hadde stabilisert seg. Så gikk det opp og ned ettersom hvor lenge siden jeg hadde ammet. Så det er vanskelig å si......

Skrevet

Dette lurer jeg også på! Jeg er 32+5 og bruker fortsatt A-cup! Tenkte jeg skulle gå i en ordentlig undertøysbutikk og få litt ekspert-tips..de må jo vite litt om det?

Skrevet

Jeg tror dette er veldig forskjellig fra person til person. Noen dobler (evt tripler!!) jo bryststørrelsen pga MYE melk. Jeg fikk litt større bryster og gikk opp fra 70 B til 75 C. Kjøpte amme-bh ca en mnd før termin. Da var bh'en litt for stor, men den var passelig m ammeinnlegg inni etter at baby kom.

Skrevet

Jeg gikk opp fra A til B.... Men bare fordi jeg ikke fikk amme-bh med a-cup..... Så skal jeg ha pupper, må de nok kjøpes og betales;-)

Skrevet

Jeg gikk fra c til e med førstemann, og fra f til h 2.sv.skap. Har ikke gått opp noe denne gangen så er fremdeles på e som før sv.skap, men tør ikke kjøpe noe før mini er ute og amming i gang.

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Har kjøpt 2pk amme-BH i to ulike str, og tatt vare på kvittering og ikke tatt av prislappene... Så kan jeg prøve hjemme i ro og mak etter fødsel og evt ta i bruk den som passer.. :)

Skrevet

Brukte 80C før jeg ble gravid. Er i uke 38 nå, og bruker 80D.

Kjøpt 2 amme BHer i 80E.

Så kjøper deg skikkelige ammeBHer etter fødsel når jeg vet 100%.

Kjøpte 2pk på H&M til 199 :)

Skrevet

Jeg gikk opp fra A til B.... Men bare fordi jeg ikke fikk amme-bh med a-cup..... Så skal jeg ha pupper, må de nok kjøpes og betales;-)

Godt å høre at det er flere mødre med små pupper..trodde alle pupper vokste så mye i graviditeten jeg,men men. Så lenge de gjør jobben sin skal jeg være fornøyd..

Skrevet

Lærte på ammekurs at små pupper gir like mye melk som store :)

Skrevet

Apropo amme BH, noen som har tips om hvor man kan kjøpe gode amme BHer? Har noen fra HM, men synes spilene på sidene er så vonde.

Skrevet

Godt å høre at det er flere mødre med små pupper..trodde alle pupper vokste så mye i graviditeten jeg,men men. Så lenge de gjør jobben sin skal jeg være fornøyd..

Førstemann her gikk opp 3 kilo de første 6 ukene. Så ingen tvil om at de gjorde nytta si, og at det ikke er størrelsen det kommer an på;-) Satser på samme denne gangen. En hyggelig bivirkning av den fete melka var nemlig at min vekt raste fort ned igjen:-)

Skrevet

Lærte på ammekurs at små pupper gir like mye melk som store :)

Det kan jeg skrive under på ;)

Jeg har normalt en aa-str jeg. Speiletg, mao :P

Men min lille premature vokste til pg ble en str 80 på bare 4 mnd... Hehehe. Samtidig som jeg donerte en halvliter melk ommdagen til nyfødtintensiven...

Denne gangen har jeg så langt gått opp til en C-cup tror jeg, og regner med å være en c/d de første par ukene etter fødsel, før det stabiliserer seg.

Skrevet
Apropo amme BH, noen som har tips om hvor man kan kjøpe gode amme BHer? Har noen fra HM, men synes spilene på sidene er så vonde.

Ja det synes jeg og,de er helt elendige på.Spesielt i sidene,der krøller de seg....Rart at de er laget slik!! Tror jeg kommer til å gå i en undertøysbutikk,der må de vel ha noe ordentlig,som sitter godt på? :-)

Skrevet

Bravado ammebh'er skal vist være supre! Hørt mange som har skrytt av dem.

ammebutikken.no :)

Har selv kjøpt en ammebh fra cubus billig i en str større enn det jeg bruker nå, så tenkte jeg å teste ut bravado sine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...