Gå til innhold

Hva ha i sovevogna i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpt en ny(brukt) fin sovevogn til barnehagebruk, men er usikker på hva jeg skal ha i den? Har hatt en tykk dyne, et helseteppe og et pledd til nå. Skal fortsatt ha dyna, kjøper ny (brukt) vognpose til vinteren, men han burde jo ha noe å ligge På i vogna syns jeg. Noe som gjøre det koselig:)

Er helseteppet nok? Hva har dere i vogna nå tidlig høst? Tenkte jeg kanskje skal spørre de som jobber der for de har jo peiling, men vil gjerne høre hva andre foreldre har i vogna også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har altid brukt skinn i vogna sommer som vinter, nå hadde jeg vel hatt en god og stor nok dyne. Vinterposen hadde ikke blitt med før temperaturen hadde krypet ned mot null. Nå har minsten så å si sluttet å sove, bare hviler en gang i blandt og da har han et tykt ullteppe over seg i en lånevogn i bhg.

Endret av simba>>>3gutter
Skrevet

Jobber i bhg, har ikke barn selv enda (ruger), så jeg svarer etter min erfaring i bhg. Nå som temperaturene synker kan barna gjerne ha pose i vognen. Vi kler bare litt mindre på dem dersom posen er veldig varm.

Om du ikke vil ha/har pose enda anbefaler jeg et saueskinn til å ligge på og dyne, gjerne med et godt ullteppe. Husk å ha gode klær til soving i barnehagen! (heldress/sett i fleece eller aller helst ull, en god lue og noe de fleste glemmer: varme sokker).

Skrevet

Skinn, dyne og et ullpledd.

Dunposen venter jeg med til det blir litt kaldere.

Her sover barna inne i et vognrom så er ikke så kaldt der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...