Gå til innhold

Lettere sjokka...

LykkelitenAprilSpire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har i dag sittet alene og grått og ropt i over 10 min på låst voksen toalett. De merket ikke at hun var borte. styrer som hadde kontor rett ved, hadde hørt henne rope, og klart å låse henne ut. Ok, uhell kan skje, men det var hvordan de håndterte situasjonen på som forbauset meg. De hentet meg på min avdeling (jobber der) fordi hun var helt hysterisk. jeg trøstet henne så godt jeg kunne, hun var jo kjempe redd stakkars. Da presterer idiot kjerringen å komme bort til meg og mitt gråtende barn, ser strengt på henne og sier følgende: har du lært nå? Trodde jeg sko koke over, men klarte å fokusere på det som var viktig, nemlig barnet mitt. Etterpå angrer jeg på at jeg ikke svarte henne! Det er jo virkelig ikke barnets skyld at de klarer å rote bort et barn! Håper virkelig de lærte noe av dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh herregud! Kjenner jeg blir skikkelig sinna bare av Å lese dette!

Har du lært nÅ?? Hva skulle hun lære av dette da?

Skjønner godt at du holdt pÅ Å koke over, hadde gjort det samme..

Skrevet

Tenker akkurat det samme. Det er vel hun som burde tenke seg om og lære noe av det som skjedde. Man sier ikke sånn til et vettskremt barn. Ender jo bare opp med skam og skyldfølelse, og at hun tror det var hennes feil at hun ikke ble hørt.

Kommer til å ta det opp med styrer uten barnet tlstede.

Skrevet

uff. tror grunnen til at hun sa det var fordi dama var usikker og flau over hele greiene-er ofte voksne kommer med sånn "dumme" kommentarer når de ikke vil innrømme en feil! men kjere vene..

Skrevet

ja, det kan godt stemme. Allikevel dårlig oppførsel og håndtering av hendelsen. Men var sikkert både flaut og ubehagelig for henne...

Skrevet

Hvor gammel er datteren din? Jeg tror jeg hadde fllt en trang til å rydde opp i situasjonen i ettertid jeg, hvis ikke du fikk gjort det der. Fått pratet med damen som sa dette og fått henne til å forklare for datteren din t hun var redd og ikke skulle ha sagt sånn til henne og at det ikke var datteren din sin skyld. Hvis datteren din er stor nok til å fotstå det da.

Skrevet

hun er 3 1/2. Ja hun forstår når jeg forklarer henne. Har snakket med styrer i dag, og hun skulle ta det opp med henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...