Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 ja jeg har hørt rykter om at man kan bli gravid selv om man har menstruasjon.... men hva i all verden er sjangsen for det?? hadde sex to ganger dagen før jeg fikk menstruasjon.... hvor ofte skjer det at man likevel kan bli gravid i en slik situasjon?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 google it ^^ Men ja, du kan bli gravid så lenge du har ubeskyttet sex
<3 2G <3 Skrevet 12. september 2012 #3 Skrevet 12. september 2012 Alt kommet helt an på når du har eggløsning.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #4 Skrevet 12. september 2012 Alt kommet helt an på når du har eggløsning. men la oss si at dersom jeg da hadde eggløsning samme dag....(noe som høres rart ut) kunne et eventuellt befruktet egg da overleve en menstruasjon? har prøvd å google...men finner liksom ikke noe som gir meg godt nok svar....
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 12. september 2012 #5 Skrevet 12. september 2012 Om du dropper 2 egg, så kan du ha mensen, og likevel kunne bli gravid, jeg har til tider hatt to menstruasjoner på en syklus, syntes det var rart, men tenkte ikke over det, før jeg ble gravid med 2eggede tvillinger, og legen bekreftet det da, at man kan droppe 2 egg, på vidt forskjellige tidspunkt.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #6 Skrevet 12. september 2012 hadde sluttet med prevensjon noen uker før mensen kom......men....burde mensen ha uteblitt dersom jeg hadde blitt gravid kvelden før?? herregud nå føler jeg meg som en uvitende fjortiss...men må jo spørre... veit ikke når eggløsning skulle komme tilbake...osv...da jeg har brukt prevensjon i flere år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå