Chelseafan Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Her er min topp 5 : 1. Water to Elephants 2. Remember me 3. Jørgen+Anne=Sant 4. Eclipse 5. Harry potter filmene <3 Er mange fine filmer da,har vel 30-40 favoritter
November-spire-79 Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Uanstendig forslag Skrik 1 Aliens 2 Harry Potter 3 Grease 2 Dirty Dancing 1 Men klarer ikke å velge en favoritt av disse
Chelseafan Skrevet 12. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2012 Digger Skrik og Aliens . Harry potter 3 er kanskje den eneste jeg ikke liker så godt av harry potter filmene
November-spire-79 Skrevet 12. september 2012 #4 Skrevet 12. september 2012 Digger Skrik og Aliens . Harry potter 3 er kanskje den eneste jeg ikke liker så godt av harry potter filmene Hehe det kan være at jeg likte boka så godt at jeg samtidig likte Harry Potter 3 Synes den boka var så utrolig fin.
Chelseafan Skrevet 12. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2012 Boka var mye bedre enn filmen ja
peanutts82 Skrevet 12. september 2012 #6 Skrevet 12. september 2012 pirates of the carribean (stavefeil!) secret window (johnny depp) matrix the rum diary (johnny depp) løvenes konge (ja, tegnefilmen) istid batman bridget jones dirty dancing åhhhh det er så mange.... er litt av en movie elsker
Panterjenta85 Skrevet 13. september 2012 #7 Skrevet 13. september 2012 PS. I Love You August Rush Sliding Doors Alt av Marvelfilmer Edward Scissorhands If these walls could talk 2 Imagine me & you Hunger Games Gamer Gothika Hmmm... Det var det jeg kom på i farta... Sluker alt hvor Johnny Depp er med og spesielt når han samarbeider med Tim Burton! Elsker Tim Burton, for ikke å snakke om Jude Law... *sikle* ohh... da kom jeg på The Holiday også gitt... Når han gråter i den filmen går ansiktet mitt i tusen knas... *sukk*
Chelseafan Skrevet 13. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2012 Jude Law er super søt i den filmen . Digger Hunger games,Løvenes konge og Matrix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå