Gå til innhold

tror spiralen falt ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satte inn en kobberspiral 2 år siden. Har kjent den ekle tråden fra tid til annen. Spesielt da jeg har mensen. Men i det siste føler jeg at jeg har kjent den mer. Har prøvd å kjenne etter med fingrene og kjenner den lett, ikke langt inn. Idag følte jeg at det var nesten som en liten tampong som ikke var satt langt nok inn. Prøvde å finne snoren med fingrene og dro litt i den. Trodde jeg ville komme til å kjenne litt motstand, men plutselig satt jeg med spiralen i hånden. Har den vært løs lenge, falt den ut, eller er de så lette å dra ut?

Men har den rare tampong følelsen fortsatt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tullmusa83
Skrevet

Tror jeg ville bestilt legetime.

Vet hva du mener har den følelsen av tampong hver mensen.

Har dog latt vær å dra i den da det trossalt bare er noen spinkle fjærende armer som holder den på plass.

Noen på ungdomsskolen min dro ut spiralen av ilustrasjonsmodelen når vi hadde prevansjonsopplæring.

Du er sikkert litt sår i livmorhalsen siden spiralen har dratt gjennom der og skrapt deg litt opp.

Skrevet

Om mormunnen din er åpen (enten fordi du har eggløsning nå, eller venter, har eller akkurat har hatt mensen) er det ikke vanskelig å nappe ut spiralen. Det er derfor gynekologen gjerne vil at du skal bestille time akkurat når du har mensen for å fjerne den, da går det veldig smertefritt og lett å gjøre det.

Skrevet

hehe oops. Den er nå ihvertfall ute nå. Ser på nettet at man ikke skal ta den ut selv. Har ikke hatt den tampong følelsen når jeg har mensen, da har jeg bare kjent stikking av snoren til spiralen. Det er nå jeg har den tampongfølelsen. Har ikke mensen og tror ikke jeg har eggløsning heller. Har prøvd å ringe gynekolog og egesenter, men begge kontorene er selvfølgelig stenkt idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...