mrsrogaland. Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Den som funker på krusete og tørt hår, og skal hjelpe til å holde håret slett. Noen som har prøvd den og vet om den er bra?
Fuglefrø Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Vet ikke hvor viktig dette er for deg, men Biosilk er testet på dyr. Synes ikke man skal støtte en slik industri. Prøv heller shampo/balsam fra Pureology for eksempel. Den er fantastisk!
mrsrogaland. Skrevet 12. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2012 Må nok innrømme at jeg ikke kommer til å slutte å bruke biosilk therapy..
Smyril Line Skrevet 12. september 2012 #4 Skrevet 12. september 2012 Når man er "velsignet" med skrekkelig tørt, porøst, krusete, udefinert, uregjerlig of uhåndterlig hår, ja da faller i hvertfall prinsippene for min del. Er miljø- og dyrevennlig i kost, klesvei og levesett, men håret mitt MÅ ha det som funker, ellers kan jeg ikke gå ut døra.. Har prøvd purology of John masters organics, og det er rett og slett ikke nok hjelp i slike produkter. Spent på om noen har erfaringer med biosilk straight!
Von Hertelhofen Skrevet 12. september 2012 #5 Skrevet 12. september 2012 Jeg har ikke prøvd biosilk, men har sånn hår som du beskriver. Jeg bruker PPS be straight, den er ubeskrivelig god. Jeg måtte bestille fra australia, men det kan jo være noen frisører der du bor som har. Anbefales på det varmeste!
mrsrogaland. Skrevet 12. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2012 Når man er "velsignet" med skrekkelig tørt, porøst, krusete, udefinert, uregjerlig of uhåndterlig hår, ja da faller i hvertfall prinsippene for min del. Er miljø- og dyrevennlig i kost, klesvei og levesett, men håret mitt Må ha det som funker, ellers kan jeg ikke gå ut døra.. Har prøvd purology of John masters organics, og det er rett og slett ikke nok hjelp i slike produkter. Spent på om noen har erfaringer med biosilk straight! Har du prøvd biosilk therapy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå