Gå til innhold

Noen sykepleiere her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nyutdannet og skal begynne å jobbe som nattevakt på et sykehjem. Føler dette er et stort ansvar og er usikker på hva jeg skal gjøre om f.eks noen blir akutt dårlig, eller når det gjelder terminale pasienter. Selvfølgelig ringer jeg 113 dersom noen blir akutt dårlig, men hva med terminale pasienter som kanskje får palliativ pleie? Det er vel ikke alltid det er spesifisert på et sykehjem om de er HLR minus eller?

 

Noen gode tips til en usikker nyutdannet sykepleier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har de nok gode retningslinjer og prosedyrer for på avdelingen du skal starte på.

En palliativ pasient skal jo ikke det gjøres HLR, de er jo terminale.

 

Dette skal du få god og grundig innføring i før du starter. Skriv opp spørsmålene dine og be om å få se prosedyrepermene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...