Gå til innhold

Dere med små barn, hva ville dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang jobbsituasjon.

Jobber 100%, tidligvaktene er fra 7-15, senvakter fra 12-20. Lørdagsjobbing er fra 10-18 for 100% ansatte.

Fått valget mellom å jobbe mest tidlig i ukedagene (1-2 sene i uka) og annenhver lørdag, noe som gir meg 2 fridager i ukene jeg jobber lørdager.

Eller...

Annenhver uke sent og tidlig, med kun en lørdag i mnd...

Kjedelig med lørdagsjobbing, men deilig med 2 fridager jeg kan ha lillemann hjemme fra barnehagen. Han er 1,5 år forresten. Blir mindre tid på oss som familie i helgen, men mindre barnehagetid da.

Synspunkter noen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville valgt jobbe mest tidlig. Hvis ikke blir det jo en hel uke der du ikke får se barnet. Lørdagsjobbing er jo ikke så ille når du får fridag i uka der du kan ha han hjemme hele dagen. :)

Skrevet

Definitivt det første, mest tidligvakter og bare 1-2 kvelder i uken, annenhver lørdag og en fridag i uken den dagen det er helgevakt.

Jeg jobber selv i butikk og har prøvd meg på annenhver uke opplegget og det var et mareritt synes jeg. Nå som ungene vokser til og skal på fritidsaktiviteter, vennebesøk, barneselskaper, skal ha leksehjelp osv på ettermiddagene er det nesten håpløst å jobbe så mye kveld.

Skrevet

Jeg jobber i butikk og har litt sær arbeidstid, det som er fint med å begynne 12 er at da kan du levere seint i barnehage. Jeg hadde valgt alternativ 1. Jeg synes ikke det er slitsomt å jobbe lørdager etter at jeg fikk barn ;) og fri i uka er jo supert.

Skrevet

Hadde uten tvil tatt første valget med mest tidligvakter. Jobbet en periode dag ene uken og kveld andre uken, og det var et mareritt. Dette var uten barn(var gravid) og nå som jeg har barn kunne jeg hvertfall ikke tenkt meg det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...