Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Merkelig hvordan alle symptomer klarer å stemme med hjernehinnebetennelse, selv om det mest sannsynligvis dreier seg om en helt vanlig influensa... Skal selvfølgelig vurdere tilstanden fortløpende å reise til lege hvis tilstanden forverrer seg, men akkurat nå skal jeg slutte å lese om symptomer og rydde/ vaske et eller annet. Føles ut som en veldig god plan akkurat nå.... Flere som gjør det samme?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Hadde du hatt hjernehinnebetennelse tror jeg neppe du en gang hadde tenkt tanken på å rydde og vaske God bedring!
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 12. september 2012 #3 Skrevet 12. september 2012 Nei huff, du må ikke finne på det. Det er kjempedumt å skremme seg selv på denne måten. Om du googler hjerneblødning, kreft, ms, slag, you name it, så kan du være sikker på at du har symptomer på dette også Man har alltids et symptom på noe, uten at det er noe galt med oss for det Så det beste er å ta deg en tur til legen om du ikke er i form, istedenfor å sette diagnoser på deg selv Men god bedring! Ryddingen kan du ta når du blir bedre
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #4 Skrevet 12. september 2012 Du hadde ikke kunne vært på dib med hjernehinnebrtennelse. Man er ekstremt sjukdom hodepine som får deg til å ligge apatisk i fosterstilling. Dessuten rammer det mest unge.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #5 Skrevet 12. september 2012 Det er ikke meg, det er barnet mitt som er sykt.. Han er forøvrig vaksinert mot hjernehinnebetennelse. Hadde jeg vært i hans form hadde jeg ikke orket å rydde noe som helst. Kan sikkert google meg frem til noen sykdommer jeg også, men vondt i viljen tror jeg ikke er et symptom på annet enn latskap enda Hi
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #6 Skrevet 12. september 2012 Den vaksine beskytter mot kun en ev ei lang rad hjernehinnebetennelser. Den er en vits.
Lucia27 Skrevet 12. september 2012 #7 Skrevet 12. september 2012 Bøy beina (knærne) opp mot ansiktet til barnet. Går det fint så er det mest sannsynlig ikke hhb... Sa i allefall legen vår. Er du nervøs og synes det er noe unormalt, så går du til legen uansett.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #8 Skrevet 12. september 2012 Det hjalp jo mtp at jeg var smånervøs fra før. Hadde faktisk tro på vaksinen og så tok vi testen over her... Det gikk fint å få bena opp til haka, men da hadde vi vondt i knærne... hmmmmm...... I følge barnehagen så er det noe som går nå, og nå vil lillegutt bare sove litt så får vi se det ann litt utover dagen hvordan former blir...
Lucia27 Skrevet 12. september 2012 #9 Skrevet 12. september 2012 Bøyinga er ment for å utløse grusomme smerter i nakken... Med hhb vil barnet skrike Slik at det ikke er gjennomførbart... Vonde ledd som f.eks knær er ikke farlig eller uvanlig ved influensa og forkjølelse. Ta en telefon til legen du, ikke godt å være nervøs... Og hvem vet kanskje er det en halsbetennelse som trenger penicilin?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå