Mami_ Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Resultat av navnesøk Du søkte på kvinnenavnet: Olivia Det er 1098 kvinner som har Olivia som første fornavn. Det er 757 kvinner som har Olivia som eneste fornavn. http://www.ssb.no/emner/00/navn/piker/olivia.gif
Squirrel79 Skrevet 12. september 2012 #3 Skrevet 12. september 2012 Det har vel økende popularitet. Vet det er på topp ti lista i England og Wales.
Netti*** Skrevet 12. september 2012 #4 Skrevet 12. september 2012 Kjenner 3 som er døpt det siste året. Kjenner ingen før det bare ei på 30. Så tror det er blitt mere populært siste årene.
Miamimom Skrevet 12. september 2012 #5 Skrevet 12. september 2012 Vet om flere småjenter og babyer her jeg bor.
Vipsenmamma Skrevet 12. september 2012 #6 Skrevet 12. september 2012 Det er populært i bhg. og i småskolen her. Så ja det er på full fart oppover.
L-8 Skrevet 12. september 2012 #7 Skrevet 12. september 2012 Ja Jeg har vært kjempeglad i fet navnet i mange år, og ville gjerne brukt det for to år siden, men så skjønte jeg at det hadde litt poppispreg. På topp-ti over store deler av verden. Nydelig navn da!
Gidder ikke! Skrevet 12. september 2012 #8 Skrevet 12. september 2012 Jeg ville egentlig styre unna pop-navn, synes det er så stusselig når flere i samme klasse heter det samme. MEN. Olivia var det eneste navnet vi virkelig likte utenom Live som var oppbrukt i nær familie, så jeg ga rett og slett beng og ga datteren min navnet Olivia alikevel Og det blir nydeligere og nydeligere for hver gang jeg hører/leser det! Heldigvis er det ingen andre kjente som heter det foreløbig i vår nærhet, så da er det greit for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå