Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #1 Skrevet 12. september 2012 Snakket med saksbehandleren min og hun sa at jeg kom til og få aap. Men nå skulle søknaden sendes til nav forvaltning først. Hvor lang tid pleier det og ta derfra?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #2 Skrevet 12. september 2012 Det varierer litt fra fylke til fylke, men et sted mellom 4 og 8 uker er ganske vanlig.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #3 Skrevet 12. september 2012 oi, så lenge.. Har allerede ventet 10 uker jo
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #4 Skrevet 12. september 2012 Skrekkeksemplene er der de bruker et halvt år og enda lenger, for meg tok det ca 2 mnd (men får jo etterbetalt om sykepengeperioden går ut før søknaden er ferdig behandlet da. De anbefaler jo på nav å søke i god tid før sykepengeperioden går ut og det er det en grunn til....
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #5 Skrevet 12. september 2012 Jeg søkte 5 mnd. før sykepengene gikk ut! Men det tok totalt 17 mnd. før den var godkjent! Gikk altså et helt år uten penger....
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #6 Skrevet 12. september 2012 oi, så lenge.. Har allerede ventet 10 uker jo Om søknaden allerede er ferdig behandlet og du har fått innvilget aap bruker de ikke så lang tid på å regne ut hva du skal få altså. Forstår det som at du har fått det innvilget, men venter på at forvaltningen skal regne ut grunnlaget ditt? Det er gjort på en uke eller to...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #7 Skrevet 12. september 2012 De på nav kontoret har godkjent søknaden. Hun jeg pratet med sa aap søknaden var behandlet og godkjent. Nå skulle den sendes til nav forvaltning. Det var det jeg fikk vite. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå