Gå til innhold

Hvis man er betatt av noen og..

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler at det er gjensidig uten å ha fått konkrete signaler på det. Er det ren innbilning eller er det noe i det. Kan magefølelsen fortelle mer enn man aner?

Jeg har en kollega på jobb. Jeg tenkte egentlig noe over han, før vi plutselig pratet sammen. Jeg var og er egentlig ikke på jakt etter noe heller. Men plutselig så slo det meg at hjertet banket litt ekstra for han og at vi har en fin tone sammen. Av og til føler jeg at han føler det samme uten at han har sagt noe, men noen ganger så tviler jeg. Han er jo trossalt gift og har barn. Virker ikke som et dårlig ekteskap... men likevel.... Har bare en følelse...

Eller så jeg er bare utrolig godtroende ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
La det ligge! Mannen er opptatt

Enig! Han er gift med barn. Styr unna!!!

Skrevet

Ja, i noen tilfeller kan magefølelsen fortelle mye, men det finnes de som bare er innbilske også.

Uansett så bør du ligge unna.

Skrevet

Du er egentlig ikke ute etter noe som helst, men om du tror du har sjans på en gift mann så må du bare prøve da eller??

Nei, nei, nei..

Det er godt mulig du innbiller deg det, mange kan gi uttrykk for at de flørter eller lignende uten at det er noe der og uansett om han skulle være interessert så får vi håpe han er oppegående nok til å holde seg unna..

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

føler at det er gjensidig uten å ha fått konkrete signaler på det. Er det ren innbilning eller er det noe i det. Kan magefølelsen fortelle mer enn man aner?

Jeg har en kollega på jobb. Jeg tenkte egentlig noe over han, før vi plutselig pratet sammen. Jeg var og er egentlig ikke på jakt etter noe heller. Men plutselig så slo det meg at hjertet banket litt ekstra for han og at vi har en fin tone sammen. Av og til føler jeg at han føler det samme uten at han har sagt noe, men noen ganger så tviler jeg. Han er jo trossalt gift og har barn. Virker ikke som et dårlig ekteskap... men likevel.... Har bare en følelse...

Eller så jeg er bare utrolig godtroende ;)

???

Godtroende? Nei...desperat etter oppmerksomhet, ja.

Skrevet

Jeg sa ingenting om at jeg ville gjøre noe med det ;) Jeg lurte mer på dette med magefølelse.

Haha, ja mulig jeg er desperat etter oppmerksomhet. Som jeg sa, jeg brydde meg egentlig ikke om fyren til å begynne med, og jeg kommer ikke til å gå videre med det. Jeg lar selvfølgelig være, men man undrer jo litt likevel.

La oss si at jeg var i samme situasjon med en som ikke var gift, og spurte om det samme. Da får jeg kanskje svar på spørsmålet jeg egentlig var ute etter ;)

Ha en fin dag

Skrevet

Kvinner som går etter eller vurderer å gå etter menn med kone og barn, er utrolig lavmål. Kan ikke du finne en som er singel?

Skrevet

Ville si at menn med koner som flørter med andre er lavmål.

Min erfaring et at magefølelsen har rett.men at det er lurest å overse den av og til.

Min andre erfaring er at her på bim/dib er det ikke lov å tro du er bedre enn andre, er attraktiv, vellykket eller har smarte barn. Da blir du for fortalt at sånn er det ikke.

Som nå, da ble du stemplet desperat uten at noen har møtt verken deg eller denne mannen. Så les det og le litt...:-)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg er enig med Netti*** her altså. Her skulle det visst ikke mye til før du fikk noe voldsomt til reaksjoner ;)

Magefølelsen er en god pekepinn i livet, den samt sunn fornuft og samvittighet. At dere har en god tone, bra kjemi osv, det er fullt mulig det. Noen mennesker klikker lettere sammen enn andre, og man har en naturlig god kjemi. Sånn er det bare.

Men så er det viktig at man ikke forveksler snillheten, oppmerksomheten og kjemien med flørting. Mange er sjarmerende, oppmerksomme, morsomme og lette å komme inn på uten at det ligger noe mer bak fra den andres side. Derfor bør du ta et skritt tilbake å tenke over om dette er en oppriktig interesse fra din side, eller om du bare har blitt sjarmert av denne mannen.

Man har lov til å ha følelser for opptatte menn, bare man ikke aktivt går inn for å ødelegge et forhold.

Spesielt i settinger som dette hvor den ene parten er gift, er det viktig å la den opptatte personen ta valg ift sitt eget liv FøR h*n drar inn en ny person.

Skrevet
Kvinner som går etter eller vurderer å gå etter menn med kone og barn, er utrolig lavmål. Kan ikke du finne en som er singel?

Vil bare si at jeg ikke går etter menn med koner. Har aldri blitt betatt av noen som har vært gift før, fordi jeg syns egentlig det er uinteressant og uoppnåelig. Vil ha noen som bare vil ha meg jeg. Men her ble jeg bare plutselig betatt, uten at jeg gjorde en innsats for det en gang. Jeg kan dessverre ikke noe for at jeg har følelser. Men som sagt, jeg kommer ikke til å gjøre noe med det.

Takk for forståelsen for dere som har det :)

Skrevet
Vil bare si at jeg ikke går etter menn med koner. Har aldri blitt betatt av noen som har vært gift før, fordi jeg syns egentlig det er uinteressant og uoppnåelig. Vil ha noen som bare vil ha meg jeg. Men her ble jeg bare plutselig betatt, uten at jeg gjorde en innsats for det en gang. Jeg kan dessverre ikke noe for at jeg har følelser. Men som sagt, jeg kommer ikke til å gjøre noe med det. Takk for forståelsen for dere som har det :)

Følelser er ikke "frikort" for dårlig oppførsel. Helt greit at du er betatt, men her bør du styre unna. Mannen er ikke tilgjengelig.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet
Vil bare si at jeg ikke går etter menn med koner. Har aldri blitt betatt av noen som har vært gift før, fordi jeg syns egentlig det er uinteressant og uoppnåelig. Vil ha noen som bare vil ha meg jeg. Men her ble jeg bare plutselig betatt, uten at jeg gjorde en innsats for det en gang. Jeg kan dessverre ikke noe for at jeg har følelser. Men som sagt, jeg kommer ikke til å gjøre noe med det. Takk for forståelsen for dere som har det :)
Følelser er ikke "frikort" for dårlig oppførsel. Helt greit at du er betatt, men her bør du styre unna. Mannen er ikke tilgjengelig.

Signerer. Istedet for å lure på om det er gjensidig bør du jobbe med følelsene dine for å komme over denne mannen. Hvorfor er du interessert i å vite om han liker deg eller ikke, når du ikke har tenkt å prøve deg på ham?

Skrevet

Kan også nevne at han faktisk ikke er flørtete på noe som helst vis. Han er egentlig litt sjenert og kanskje litt anonym. Virker som en veldig stødig kar. Jeg har visst om han ilang tid, men tenkte ved førsteinntrykk at han faktisk virket litt sur og overlegen. Så viste det seg bare at han er litt sjenert ,men veldig blid og pratsom når man blir kjent med han. Verken han eller jeg har lagt opp til noe som helst. Men det er bare et eller annen spenning der, fra min side. Også vet jeg ikke hvorfor jeg lurer på om han føler det samme. Kanskje det bare hadde vært deilig med en bekreftelse, selv om jeg i utgangspunktet ikke hadde noe behov for bekreftelser fra noen egentlig.

Vi er overhode ikke på noe skikkelig flørtenivå engang. Det er bare en herlig følelse å være i nærheten av han.

Men nå skal jeg fortrenge det, fordi jeg vet det er håpløst. Bare interessant å vite magefølelsen sier mer enn vi aner. Kanskje sånn til en annen gang, når jeg forhåpentligvis faller for en mann som er singel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...