Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 ensbetydenden med unge mødre eller bare virker det sånn?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 ensbetydenden med unge mødre eller bare virker det sånn? Skjønner ikke helt hva du mener. Mener du "er alle unge mødre dumme?" eller "er alle dumme mødre unge?" Uansett tror jeg at svaret på begge er nei.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 Det finnes dumme 20-åringer, dumme 30-åringer, dumme 50-åringer.. Ja, til og med dumme 80 åringer.. Dumhet har ingen alder! Akkurat som det finnes smarte oppegående folk i de samme kategoriene
☆☆☆ Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 Nei, jeg kjenner flere dumme mødre som er godt opp i åra. Hvor vil du hen?
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. september 2012 #6 Skrevet 11. september 2012 Minner meg om opptakten til en typisk unge mot "gamle" diskusjon som det florerte av her inne for noen år siden..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #8 Skrevet 11. september 2012 ensbetydenden med unge mødre eller bare virker det sånn? Jeg vet ikke - er du ung mor?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #9 Skrevet 11. september 2012 ensbetydenden med unge mødre eller bare virker det sånn? Jeg vet ikke - er du ung mor? Nei
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #10 Skrevet 11. september 2012 ensbetydenden med unge mødre eller bare virker det sånn? Jeg vet ikke - er du ung mor? Nei Da er det nok ikke ensbetydende med å være ung mor, nei. Godt hva vi kan oppklare
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #11 Skrevet 11. september 2012 ensbetydenden med unge mødre eller bare virker det sånn? Jeg vet ikke - er du ung mor? Nei Da er det nok ikke ensbetydende med å være ung mor, nei. Godt hva vi kan oppklare Der er jeg uenig, jeg vet at ung mor er ensbetydende med å være dum, ikke bare dum, men stokkdum:-) At barn får barn, stakkars begge deler
O`Neill Skrevet 11. september 2012 #12 Skrevet 11. september 2012 ensbetydenden med unge mødre eller bare virker det sånn? Selvfølgelig ikke. Men media har fremstilt det på den måten.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #13 Skrevet 11. september 2012 ensbetydenden med unge mødre eller bare virker det sånn? Selvfølgelig ikke. Men media har fremstilt det på den måten. De har vært behjelpelig med det, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå