Honningmelon Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Har bestilt ReimaTec vår/høst dress, som det ikke er meningen at jenta skal bruke før neste høst. Hun er 87 cm nå, så bestilte derfor 98, ettersom jeg regner med hun er over 92 cm til neste høst. Men, er de så store at jeg heller burde tatt 92? Selv om hun antakelig er lenger enn 92 cm?
Liaes Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Gutten min har reimatec vår/høst dress, og jeg synest ikke de er så stor i str. Litt lange i armer og bein, men ikke fra rumpe til skulder. Tror jenta d fint kan bruke dressen i 98 neste år!
Honningmelon Skrevet 11. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2012 Takk :-) Hun er lang i ryggen, så da satser vi på at den går.
**lykke!!** Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 Har du funnet noe tilbud eller??
Miamimom Skrevet 12. september 2012 #5 Skrevet 12. september 2012 Det hadde blitt for stort her,gutten min har alltid brukt en str mindre i reima en han egentlig bruker,og da særlig i dressene t.o.m 98 som ikke kan strammes i livet. Og han er over gjennomsnittet lang,og lang i ryggen...Jeg tror vi svarer forskjellig fordi vi har forskjellig opplevelse av hva som er for stort. Jeg er opptatt av at ting skal passe,og kjøper ikke ting som barna kan "vokse" i. Er det for langt på armer og bein synes jeg det er for stort. De får kanskje brukt dressene bare en vinter eller høst/vår,men da passer de skikkelig. Synes jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå