Gå til innhold

Hva er alderen på barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at det er noen som har blitt hengende her, selv om barna kanskje er godt inn i tenårene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en stesønn på 18mnd<3 og en i magen,som kommer i Januar :)

Skrevet

Har ei stedatter på snart 9 år, ei datter på 17 mnd og håper på en til neste år. :)

Skrevet
Føler at det er noen som har blitt hengende her, selv om barna kanskje er godt inn i tenårene :)

3 og 5 og en i magen.

Skrevet

Har ei jente på 7 år og en gutt på 5 år :)

Dere blir ikke kvitt meg så lett :P Masse koselige damer her inne synes jeg :)

Skrevet

Vi har to gutter. Yngste er 11 mnd og eldste er 21 år! Har dog ikke hengt her på Dib mer enn halvannen år. ;)

Skrevet

2 år gammel jente:) Skal ikke få flere på en veldig god stund.

Skrevet

2 døtre på 21 og 15 år, sønn på 1 år :-)

Skrevet
Vi har to gutter. Yngste er 11 mnd og eldste er 21 år! Har dog ikke hengt her på Dib mer enn halvannen år. ;)

Oi, din eldste sønn er faktisk eldre enn det jeg er! Fantastisk :)

Slik aldersforskjell vil det sikkert bli med min datter og hennes lillesøster/bror, skal gå en god del år før jeg får nummer 2 :)

Skrevet

Har en gutt på 2år og baby i magen. Er sjeldent innom bim da.

Skrevet

6 år, 4 år og 3 måneder:)

Skrevet

8 og 5, henger på din baby da... Og disse to vil jo alltid være mine babyer ;p

Skrevet

Vi har ei jente på 14år og jente på 10mnd og ska få ei jente til i Januar :)

Skrevet

Mine er 24 år, 17 år og 7 år, så JA jeg har så absolutt blitt hengende fast her. Men så er jeg farmor å da til ei på 3 år og en på 1 år. så har jeg jammen enda et barnebarn på vei , så henger vel her litt for dem også da ;)

Skrevet

En på 9 år, en på 71/2 mnd også kommer det en til i februar :)

Skrevet

Jente som er 4 år, en gutt som er 2 1/2 år, jente som er 1 1/2 år, og så har vi ei lita jente i magen som ikke kommer om så lenge :)

Skrevet

Etter at de slo sammen DinBaby og BarnetDitt er det vel lovlig å bli en stund er det ikke det da? Er jo et eget forum som heter Småtroll 6+

Mine barn er 3, 5, 8 og 11 år, så ingen baby her lenger heller, men har jo en flokk med småtroll da ;)

Skrevet

Shitkidza mine er 12 (straks 13), 8 år, 6 år og lille baby på 5 mnd. Jeg har vært her siden jeg hadde førsta i magen. Og jeg logger inn via din baby, så det er hverken for å få eller gi råd, men mer for å se hvilket drama dagens unge mødre er opptatt av :) ( er selv 33)

Husker godt "gamle dager" da Dr.Yppert, Cat68, Rundlurt? og Råddaræva hadde noen morsomme diskusjoner på ekte trøndersk vis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...