Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Dersom du ble innlagt på sykehus de to siste mnd av svangerskapet, hvor babyen mest sansynlig blir født prematur. Hva ville du hatt på rommet da? Driver å samler saker til ei veninne, og trenger tips
nerdybirdy Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Bøker! Kanskje også blader filmer (om hun har muligheten til å se på film) Besøk fra en god venninne som deg :-) Sudoku Garn og strikkepinner om hun liker å strikke da.... Strikkemønster? Brevpapir og konvolutter Dagbok Blyanter og viskelær
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 11. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2012 Takk for gode tips. Har funnet noen bøker, bærbar pc, noen filmer, ett spiralhefte til notater/dagbok. Kom gjerne med flere inspill
tigergutt<3 Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 Husk lader til telefon/ pc etc:) Jeg hadde mest savnet barna hjemme, så uten iPhone og bilder ville jeg blitt gal.
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 11. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2012 Ja, god ide! Jeg kan skrive ut noen bilder av goingene å ta med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå