Gå til innhold

Hva ville du helst hatt


Lykketroll med 2 småtroll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom du ble innlagt på sykehus de to siste mnd av svangerskapet, hvor babyen mest sansynlig blir født prematur.

Hva ville du hatt på rommet da? Driver å samler saker til ei veninne, og trenger tips ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bøker!

Kanskje også blader

filmer (om hun har muligheten til å se på film)

Besøk fra en god venninne som deg :-)

Sudoku

Garn og strikkepinner om hun liker å strikke da....

Strikkemønster?

Brevpapir og konvolutter

Dagbok

Blyanter og viskelær

Skrevet

Takk for gode tips. Har funnet noen bøker, bærbar pc, noen filmer, ett spiralhefte til notater/dagbok.

 

Kom gjerne med flere inspill :)

Skrevet

Husk lader til telefon/ pc etc:)

 

Jeg hadde mest savnet barna hjemme, så uten iPhone og bilder ville jeg blitt gal.

Skrevet

Ja, god ide! Jeg kan skrive ut noen bilder av goingene å ta med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...