Gå til innhold

Håper ALDRI jeg kommer på AHUS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff de gjør så mye feil. er på nyheter nå. camilla 20 år døde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne feil skjer andre steder også, men det ikke er alle pårørende som går til pressen med det. Husker ikke hvilket sykehus det var, men er jo ikke lenge siden, hvor de hadde operert bort feil bryst på en brystkreftpasient. Selv holdt jeg på å stryke med under en mandeloperasjon pga en ubrukelig turnuskandiat.

Skrevet

Jeg har mest positive opplevelser fra Ahus.

Stoler mer på de enn Ullevål, men dette er da mest pga fødsler da...

Annet kan jeg ikke uttale meg om... Men sånne historier finnes overalt... Sist var det mest om Bærum sykehus eller noe... Neste gang blir det vel en av Oslo sykehusene...

Skrevet

Eneste jeg stoler på er Riksen,får veldig god oppfølging der. Liker heller ikke Fredrikstad sykhus,de tar deg ikke alvorlig engang

Skrevet

Jeg har gode opplevelser fra Ahus,hvertfall oppfølging av sv.skap før fødsel ble satt i gang. Barsel var til å grine av...men nyfødt intensiv var fantastisk! Det skal sies at jeg var der i perioden de skriver om i media,så det forklarer muligens litt hvorfor jeg ikke var fornøyd m fødselsopplevelsen. Likevel skal jeg dit denne gang også, tror det er tryggere der nå enn noensinne. Håper jeg :-/

Skrevet

Man må jo bare stole på at leger og pleier gjør jobben sin, så får man heller si ifra eller spørre hvis man har mistanke om at noe er galt eller feil. Jeg orker ikke å gå rundt å være bekymret for sykehustabber. Da kommer jeg til å bli gal. Men det er forferdelig tragisk at sånt skjer. Skjønner at folk blir redde og usikre. :(

Skrevet

Ja er jo bra de følger opp noen da,men har skjedd utrolig mye der også synes jeg

Skrevet

har lest og hørt mye om Ahus ja. har fått plass der og jeg gruer meg utrolig. har meldt meg på fødsels-forberedende kurs og da får vi omvisning. så da kan jeg kanskje spørre og grave litt. hadde mest lyst å føde hjemme men sambo er livredd.

Skrevet

Jeg var der for 2 dager siden pga veldige magesmerter og de var bare så utrolig fantastiske. 2 jordmødre som passet på, målte ctg og diverse. Kan så absolutt anbefale dem.

Skrevet

nå har det nådd tv2 nyhetene. Nestlederen har gått av. mamma mia. blir mer og mer bekymret. håper virkelig de skjerper seg, det er vel for sent å bytte sykehus. :(

Skrevet

1 fødsel på ahus og bare positivt å si om de. kommer til å søke meg dit igjen til neste fødsel.

Skrevet

skulle ønske flere med positiv opplevelse om ahus skriver her, for jeg er litt redd og fortvilet nå

Skrevet

Har født på A hus 3 ganger .Har hatt det helt fint.Fornøyd med føden:)

Skrevet

Jeg har født 2 ganger på Ahus og et av mine barn har hatt tre innleggelser der pga div. Og jeg har født en gang på Fredrikstad sykehus. Har bare positive opplevelser, blitt møtt og godt ivaretatt hver eneste gang!!! i min omgangskrets er det ingen andre som har noe å klage på ved disse sykehusene heller.

Skrevet

Jeg har født på Ahus og fikk bedre oppfølging og en bedre fødselsoplevelse der enn på Ullevål. Skal dit igjen nå og får veldig fin oppfølging nå også. De sakene som har kommet opp nå i det siste har jo heller ikke skjedd på føden?

Skrevet

Og tenk også på hvor utrolig mange pasienter som er der ila en dag/mnd:)

Jeg har vært innlagt 2 ganger, født tvillinger en gang, mannen har vært innlagt en gang og begge ungene hver sin gang. Alle med forskjellige ting og bare fine opplevelser.

Skrevet

åhh så bra å lese dette. ble litt mer lettet. Det var jo 3 tilfeller på ahus angående babyer. hun som døde fordi legene tkke mammaen alvorlig, også 2 babiser som døde grunnet for sent igangsettelse av fødsel. skrekk og gru.

Skrevet

jeg har født på ahus og kommer til å føde der igjen :)

sist jeg var innlagt der var mens to spedbarn døde der, som det har vært om i media :( desverre er det veldig trist, men dette skjer alle sykehus. ahus er så stort, så er lett å blåse det opp i media. tenk på alle de positive opplevelsene som skjer på sykehusene også, de hører man aldri noe om. man kan ikke gå rundt å tenke så negativt!

Skrevet

nå er det vell ikke føde avdeligen på ahus det er klaget mye på. men legevakt og andre avdelinger. men slike feil skjer i hele norge. har selv sett folk ventet i flere timer på legevakt i trondheim. noen med små barn som er så slappe og bleke at du blir nervøs av og se di.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...