Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Hva er det snakk om? Finns det slankepiller? Og da mener jeg medisinske som skrives ut i Norge som funker?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 (endret) Ja, det finnes. Den heter Xenical Endret 11. september 2012 av FruHottentott
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 Har ikke de blitt tatt av markedet da? Eller var det noen andre? men ja, det finnes:)
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 Det var noen andre som ble tatt av markedet Disse fungerer med at du blir dårlig i magen av fettholdig mat, de som ble fjernet virket på sultfølelsen i hjernen.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #5 Skrevet 11. september 2012 Jaha... Altså funker de best på de som spiser fettrik mat. Så en person som spiser fettfattig mat vil ikke dra nytte av denne medisinen?
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. september 2012 #6 Skrevet 11. september 2012 Det var noen andre som ble tatt av markedet Disse fungerer med at du blir dårlig i magen av fettholdig mat, de som ble fjernet virket på sultfølelsen i hjernen. Stemmer, var sånn det var. Prøvde de en gang, og eneste som skjedde var at jeg ble dritsur, he he
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 11. september 2012 #7 Skrevet 11. september 2012 Jaha... Altså funker de best på de som spiser fettrik mat. Så en person som spiser fettfattig mat vil ikke dra nytte av denne medisinen? Jeg hadde ikke noen nytte av de hvertfall, merket ikke at jeg tok de engang...
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 11. september 2012 #8 Skrevet 11. september 2012 Det var noen andre som ble tatt av markedet Disse fungerer med at du blir dårlig i magen av fettholdig mat, de som ble fjernet virket på sultfølelsen i hjernen. Stemmer, var sånn det var. Prøvde de en gang, og eneste som skjedde var at jeg ble dritsur, he he Av xenical eller de som ble fjernet fra markedet? Jeg merket ingenting av xenical ^^
Gjest Ziva Skrevet 11. september 2012 #9 Skrevet 11. september 2012 Xenical er på markedet og Reductil er de som ble fjernet fra markedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå