Gå til innhold

Blir det mindre tvangsfotball om Frp kommer til makta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvilsomt.

Her ble resultatet baking og overspising...

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Mann som jobber senvakt er ikke å forakte på slike dager! Tven avslått, barna i seng og mor med bok og pc. Eneste forstyrrelsen her i huset for øyeblikket er bikkja som snorker...

Skrevet

Faktisk kan jeg ikke se for meg at det kan tyli resultatet. Aner ikke hvordan FrP stiller seg til kringkastingsavgt, men jeg innbiller meg at de kan være imot, siden "folk flest" ikke digger å betale regninger. Dermed vil ikke NRK ha budsjett til å kjøpe noe, og tv2 kan dermed kjøpe enda mer.

Eller, når jeg tenker meg om påvirker ikke dette mengden fotball, bare hvilke kanaler som skal vise det.

Selv elsket jeg fotball før, og sa som Sølve Grotmol da noen ytret at det var for mye fotball på TV; det er for mange bøker på biblioteket også. Men nå har interessen dabbet av og jeg tror ikke jeg har sett en halv kamp til sammen siste året. Merkelig det der, med alle overbetalte kviseguttene som sutrer og griner og filmer seg til frispark om hverandre...

Skrevet

En konsekvens av å være singelmamma er at man får mer tid til å se på tv på kveldene, og jeg hadde akkurat begynt å følge med på Grey's igjen etter noen års opphold, så ja - jævla tv2.

Tvangsfotball og FrP har jeg dog ingen formening om.

Skrevet (endret)

Fotball?? Jeg hører på musikk, danser, baker og roter ned mitt nyvaskete kjøkken. Full hjemmeseier!

Frp kan ta seg en bolle, men ikke en av mine!

Endret av Mentha
Skrevet
En konsekvens av å være singelmamma er at man får mer tid til å se på tv på kveldene, og jeg hadde akkurat begynt å følge med på Grey's igjen etter noen års opphold, så ja - jævla tv2. Tvangsfotball og FrP har jeg dog ingen formening om.
Endelig en som forstår meg. Nei, jeg driter i fotball på tv og i frp også, men å sende fotball midt i sesongavslutning av Greys er utilgivelig og bør medføre pisk på pung for opptil flere høyt oppe. I så måte tenkte jeg at et regjeringsskifte kunne være på sin plass.
Skrevet
Fotball?? Jeg hører på musikk, danser, baker og roter ned mitt nyvaskete kjøkken. Full hjemmeseier! Frp kan ta seg en bolle, men ikke en av mine!
Og alt det der er jo vel og bra, men ikke tirsdager kl 2140-2230. Det er hellig tid. Jeg endte også opp med dyne, te og novellesamling, samt bretting av tøy (uten dyne), men det er som om man skulle "funnet på noe annet hyggelig" på julaften klokka fem, lizzom...
Skrevet
Canal digital=problem løst?
Jeg HAR anal digital.

Da har du vel snart ikke tv2 lenger :-)

Skrevet
Canal digital=problem løst?
Jeg HAR anal digital.
Da har du vel snart ikke tv2 lenger :-)
Det har du rett i. Og det kan jeg leve med så snart jeg får sett sesongavslutningen til Greys. Deretter kan jeg kjøpe dvd'en, og i verste fall ikke se evt neste sesong før den kommer på dvd.
Skrevet

ÅÅÅh uttafor igjen.Sovner alltid pÅ sofaen, jeg! Ha'kke sett Greys pÅ mange År, heller...Men kan avsløre(om enn med muligheten Åpen for at dere ler høyt) at jeg akkurat har sett episode 1 av sesong 1 av MADMEN for første gang. Mens jeg trente. Si meg, hvordan klarer dere Å holde dere vÅkne pÅ kvelden lenge nok???

Skrevet
ÅÅÅh uttafor igjen.Sovner alltid pÅ sofaen, jeg! Ha'kke sett Greys pÅ mange År, heller...Men kan avsløre(om enn med muligheten Åpen for at dere ler høyt) at jeg akkurat har sett episode 1 av sesong 1 av MADMEN for første gang. Mens jeg trente. Si meg, hvordan klarer dere Å holde dere vÅkne pÅ kvelden lenge nok???
Det klarer vi ofte ikke. Vi sover tv minst annenhver uke. Det er derfor jeg veit at reprisen gÅr 2050 pÅ lørdagene pÅ Bliss.
Skrevet

Siden sport ol ofte tar over tv slik det lyster har mannen funnet greys for med på pc og dyttet det inn i harddisken min. Sammen med andre artige serier.

Det anbefales sammen med ett " furterom" ( som iPad retter til gutterom hehe) og egen tv til mannen. Da slipper jeg sport helt og holdent så mye jeg vil :-D

Skrevet
Siden sport ol ofte tar over tv slik det lyster har mannen funnet greys for med på pc og dyttet det inn i harddisken min. Sammen med andre artige serier. Det anbefales sammen med ett " furterom" ( som iPad retter til gutterom hehe) og egen tv til mannen. Da slipper jeg sport helt og holdent så mye jeg vil :-D
Evt kan man droppe å ha penisfolk i huset.
Skrevet
Siden sport ol ofte tar over tv slik det lyster har mannen funnet greys for med på pc og dyttet det inn i harddisken min. Sammen med andre artige serier. Det anbefales sammen med ett " furterom" ( som iPad retter til gutterom hehe) og egen tv til mannen. Da slipper jeg sport helt og holdent så mye jeg vil :-D
Evt kan man droppe å ha penisfolk i huset.

Ja, jeg vet. Men mellom oss så setter jeg pris på, vel....penisen. Og ett par andre fordeler

Skrevet

Jeg var også helt ødelagt tirsdag. Her hadde jeg venta på Grey's og så måtte jeg gjøre noe annet. Ikke bra. Ellers synes jeg tv-uka er blitt bra. Luther mandag, Grey's tirsdag, House onsdag, special victims unit torsdag og detektime og vin på fredag. eneste dagen som suger skikkelig er lørdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...