Gå til innhold

Er det noen der ute som har samme "dilemma"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn som er 7 uker, og han blir kjempe fort varm og svett.

Når vi kjører bil og han sitter i bilstolen sin, tar det ikke me enn 10 minutter før han er gjennomsvett. Stakkar liten. Han har da bare på seg body og strømpebukse, skjønner liksom ikke helt hva jeg skal gjøre, er jo ikke så varmt at han kan gå i kortermet body heller liksom...

I vogna også blir han veldig varm. Samme der bare body og strømpebukse med et tynt fleecepledd over, han kan jo ikke ligge uten pledd ute nå, eller?!

Blir ikke klok på dette her! Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har og en varm liten gutt. Det eneste som funker her er tynne ullklær, f.eks fra Cubus, Joha o.l. Når vi skal på butikken nå har jeg f.eks på han en tynn ullpysj og ullpledd oppå i bilstolen som jeg tar bort når vi kommer i bilen. Bruker vanligvis lue og, en føler det er mest for syns skyld, hehe.. Sikkert litt paranoid, men føler jo at folk ser på oss når vi er ute med så lite klær på ungen :-P

Fleece er forresten siste sort hre i gården både på lille-og storebror. De blir de alt for svette og klamme av..

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Et av mine barn er helt lik din sønn der (men det skal sies at mannen min også er slik!).

Nå er min litt eldre (straks 7 mnd), men han har vært slik siden han ble født. Da jeg ammet han, så var han gjennomvåt av svette i nakken og ryggen i løpet av 2 minutter. å kjøre bil nå i sommer var slitsomt, fordi vi måtte bytte body på han etterpå,

Eldste vår er ikke slik, så tydelig at det bare er noen barn som er varme av seg.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Ville nok prøvd klær med ull/silke-blanding, føler det er best hos oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...