Gå til innhold

Hva har du lært om deg selv på dib?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lært at jeg er et forferdelig og uempatisk menneske siden jeg ikke liker katter som tar seg til rette i hagen min, men det kjenner jeg at jeg lever ganske greit med.

Ellers så har jeg jo etterhvert som åra har gått forstått at jeg har levd i en liten lyserosa, naiv boble. Jeg har nemlig alltid trodd at voksne menn er like kapable til å ta vare på seg selv og andre, og til å gjøre gode vurderinger og ta ansvar som det kvinner er. Så jeg har jo helt forsømt mannen min i mange år. Jeg har ikke skjønt at han egentlig bare er et siklende hormontroll uten selvkontroll og med vurderingsevne som en chihuahua på espresso. Så nå prøver jeg å gjøre som de andre damene: gi han innetider, nekte han å gå ut og overvåke pc'n og mobilen hans, men han bare ler av meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er harry (vet ikke grunnen enda da men) Jeg er dårlig mor, fordi jeg lot sønnen vår overnatte hos min mor når han var 3 mnd. Sikkert mye mer, som jeg ikke kommer på her og nå

Da er jeg en veldig dårlig mor. Hadde barnevakt til nr en etter en mnd og nr to etter 5 uker... Jaja... Har nå blitt folk av barna mine også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...