Himmel og hav Skrevet 12. september 2012 #26 Skrevet 12. september 2012 Jeg har lært at jeg er et forferdelig og uempatisk menneske siden jeg ikke liker katter som tar seg til rette i hagen min, men det kjenner jeg at jeg lever ganske greit med. Ellers så har jeg jo etterhvert som åra har gått forstått at jeg har levd i en liten lyserosa, naiv boble. Jeg har nemlig alltid trodd at voksne menn er like kapable til å ta vare på seg selv og andre, og til å gjøre gode vurderinger og ta ansvar som det kvinner er. Så jeg har jo helt forsømt mannen min i mange år. Jeg har ikke skjønt at han egentlig bare er et siklende hormontroll uten selvkontroll og med vurderingsevne som en chihuahua på espresso. Så nå prøver jeg å gjøre som de andre damene: gi han innetider, nekte han å gå ut og overvåke pc'n og mobilen hans, men han bare ler av meg...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #27 Skrevet 12. september 2012 Jeg er harry (vet ikke grunnen enda da men) Jeg er dårlig mor, fordi jeg lot sønnen vår overnatte hos min mor når han var 3 mnd. Sikkert mye mer, som jeg ikke kommer på her og nå Da er jeg en veldig dårlig mor. Hadde barnevakt til nr en etter en mnd og nr to etter 5 uker... Jaja... Har nå blitt folk av barna mine også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå