Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Tar dere på strømpebukse på barna nå? Og hvor gammelt er barnet?
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Eldste på snart 3 år går fortsatt kun med bukse, genser og jakke. Yngste på 7 mnd går stort sett bare med strømpebukse (pluss noe på overkroppen selvsagt), men han ligger fortsatt i vognbagen hvis vi er ute lenge.
Kliko Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 I dag når vi dro til barnehagen kl. 7 var det 16 varmegrader, så nei Absolutt ingen strømpebukse. Men er det under fem varmegrader rett før vi skal dra pleier jeg å ta den på han, så får de heller ta den av utover dagen Så enn så lenge, så har han hatt den på en gang i høst.
Vilruge Skrevet 11. september 2012 #5 Skrevet 11. september 2012 Mini her har hatt strømpebukse på på morgenen de siste dagene. Har i utgangspunktet en 10-gradersgrense. Hun er ett år og uteplassen til barnehagen ligger i skyggen om morgenen, i tillegg til at hun stort sett sitter på bakken ute. De i barnehagen tar den av etter soving hvis det er fint vær på ettermidaggen.
kattenmedhatten Skrevet 11. september 2012 #6 Skrevet 11. september 2012 Min på fire spurte selv etter strømpebukse i dag... Jeg hadde tenkt å la han gå uten...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #8 Skrevet 11. september 2012 Altfor tidlig. Ja, ofte 5 grader om morgenen, men det blir fort varmere.
Gjest Gravid og fornøyd Skrevet 11. september 2012 #9 Skrevet 11. september 2012 Neinei. Verken ettåringen eller seksåringen. Det har vært noen kalde morgener, men fortsatt blir det varmt utover dagen, og strømpebukse blir for varmt både ute og inne. I dag var det 19 grader da jeg hentet i barnehagen og på skolen, og 14 på morgenen. Er ettåringen ute i barnehagen om morgenen, tar de på henne tynn dress ved behov. Ellers blir det jo litt regntøybruk for tida, og da har hun to lag, det er mer enn nok. Men begge har strømpebukse liggende i skiftetøyet, og tynn parkdress/bukse og jakke for eldste, samt fleecetøy ligger i barnehagen og skolen, så den dagen kulda kommer, er de rustet for det også
n74 Skrevet 11. september 2012 #10 Skrevet 11. september 2012 Nei, har heller en fleecedress som kan tas på under regndressen feks - men ved oppholdssted så holder det fint med vanlig bukse.
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. september 2012 #11 Skrevet 11. september 2012 Nå bor jeg i vestfold da, men her var det 17 grader når klokka var 7.30, så nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå