Gjest sug lut Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 Hvorfor lurer du? Hadde du vært nær nok til at det var naturlig hadde du fått vite det uten å spørre på et nettforum.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #5 Skrevet 11. september 2012 Hehe.....visste HI ville få disse svarene.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #6 Skrevet 11. september 2012 Korfor skal dokke vite korfor ho spør om det ? Skjere politi avhøret her inne.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #8 Skrevet 11. september 2012 Korfor skal dokke vite korfor ho spør om det ? Skjere politi avhøret her inne. Hvorfor skal du vite hvorfor vi vil vite hvorfor hun vil vite det? Og hvor fant du skjæra?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #9 Skrevet 11. september 2012 Korfor skal dokke vite korfor ho spør om det ? Skjere politi avhøret her inne. Hvorfor skal du vite hvorfor vi vil vite hvorfor hun vil vite det? Og hvor fant du skjæra? Håper ikkje kjentfolk av Sigrid ser detta. Er vondt kor dokke vrir på noen som tenker på Sigrid og familien. Fy kor ufordraglige dib damer.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #10 Skrevet 11. september 2012 Korfor skal dokke vite korfor ho spør om det ? Skjere politi avhøret her inne. Hvorfor skal du vite hvorfor vi vil vite hvorfor hun vil vite det? Og hvor fant du skjæra? Håper ikkje kjentfolk av Sigrid ser detta. Er vondt kor dokke vrir på noen som tenker på Sigrid og familien. Fy kor ufordraglige dib damer. Jeg kan garantere deg at HI ikke tenker så mye på familien til Sigrid. Hun er bare nysgjerrig.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #11 Skrevet 11. september 2012 Er det kriminelt å være nysgjerrig?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #12 Skrevet 11. september 2012 Korfor skal dokke vite korfor ho spør om det ? Skjere politi avhøret her inne. Hvorfor skal du vite hvorfor vi vil vite hvorfor hun vil vite det? Og hvor fant du skjæra? Håper ikkje kjentfolk av Sigrid ser detta. Er vondt kor dokke vrir på noen som tenker på Sigrid og familien. Fy kor ufordraglige dib damer. Jeg kan garantere deg at HI ikke tenker så mye på familien til Sigrid. Hun er bare nysgjerrig. Typisk dib damer. KAN BEDøMME.
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. september 2012 #13 Skrevet 11. september 2012 Tenker hun er begravd allerede jeg. Var nok ikke åpent for hvermannsen
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #14 Skrevet 11. september 2012 Korfor skal dokke vite korfor ho spør om det ? Skjere politi avhøret her inne. Hvorfor skal du vite hvorfor vi vil vite hvorfor hun vil vite det? Og hvor fant du skjæra? Håper ikkje kjentfolk av Sigrid ser detta. Er vondt kor dokke vrir på noen som tenker på Sigrid og familien. Fy kor ufordraglige dib damer. Jeg kan garantere deg at HI ikke tenker så mye på familien til Sigrid. Hun er bare nysgjerrig. Typisk dib damer. KAN BEDøMME. Hvorfor er du her inne egentlig? Alle kommentarene dine går ut på å rakke ned på dib-damer/høner, så jeg må jo lure på hvorfor i all verden du orker å være her når alle er så dumme? Og hvor er det du har lært å skrive egentlig? Du kommer med uforståelige, halve setninger på en salig blanding av nynorsk, bokmål og dialekt. Men det gjør det jo enkelt å kjenne deg igjen, om ikke annet
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #15 Skrevet 12. september 2012 Korfor skal dokke vite korfor ho spør om det ? Skjere politi avhøret her inne. Hvorfor skal du vite hvorfor vi vil vite hvorfor hun vil vite det? Og hvor fant du skjæra? Håper ikkje kjentfolk av Sigrid ser detta. Er vondt kor dokke vrir på noen som tenker på Sigrid og familien. Fy kor ufordraglige dib damer. Sa en dib dame til alle de andre dib damene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå