Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Min seksåring er 109 cm, og ligger nå omtrent på nederste percentil. Ifølge legen ligger hun an til å bli 157 cm, men kan bli et sted mellom 147 og 167 cm. Hun skal følges opp med ny kontroll om et år, og legen sa at det var for tidlig å starte med hormonbehandling. Når startes egentlig hormonbehandling i forhold til vekst? 157 cm er jo grei nok høyde for ei jente, men lavere enn det, og i verste fall 147 cm, synes jeg er veldig lite. Noen her som har lave barn og eventuelt barn som behandles med hormoner?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Jeg er selv 1.54 å storfornøyd med det:) Verken blitt mobbet eller sett ned på pga høyde, tvert i mot.. Jeg ville ikke bekymret meg <3
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 Jeg er selv 1.54 å storfornøyd med det:) Verken blitt mobbet eller sett ned på pga høyde, tvert i mot.. Jeg ville ikke bekymret meg <3 Det er godt å høre! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå