Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 Nei,for jeg er en barnslig dritt unge som nekter å telle en inngift i familien inn som ekte familie medlem. Jeg demonstrerer tydelig at DEG vil jeg ikke ha noe med å gjøre, og i alle tilfelle vil jeg aldri kjøpe en presang til deg. Herregud, man har da vanlig folkeskikk. Man gir da gaver både til foreldres og søskens ektefeller.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 Ja så klart! Hvorfor skulle man ikke ville det?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #5 Skrevet 11. september 2012 Oooookei, var ikke akkurat det jeg hadde i tankene, 20:14, men greit å vite. Jeg for min del har rett og slett ikke tenkt over det en gang. Nå bor de begge også langt unna her (andre land og sånn), så vi er ikke sammen når de har bursdag. Men jeg har altså begynt å gi til dem, men ble litt overrasket over meg selv siden jeg glemte å tenke på det med en gang. Men altså ikke bitter drittunge. Jeez.
☆☆☆ Skrevet 11. september 2012 #6 Skrevet 11. september 2012 Har gifte foreldre og svigerforeldre, men jeg har lagt meg på den linjen at jeg følger gavetradisjonene i min familie til mine og tradisjonene til gubbens familie når det gjelder dem. I min familie får voksne gaver når de fyller runde år, og ellers hvis noen husker bursdagen deres eller de inviterer til kaffe. I gubbens familie får alle gaver, inkludert bikkja. Dermed ble det slik i år at jeg ikke ga gave til min far, som var bortreist på bursdagen sin, men jeg stakk innom polet og rasket med med en vinflaske til gubbens inngiftede onkel. Om dere har gavetradisjon ser jeg det som en selvfølge at steforeldre får..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #7 Skrevet 11. september 2012 Mine foreldre er fortsatt gift med hverandre, men svigerfar har ny dame og henne kjøper vi ikke noe til. Aner ikke når dama har bursdag engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå