Gå til innhold

Faens unge mødre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Far er borte og mor bestemmer seg for å fyre opp TV'en på vei fra vogga til kaffetrakteren etter å ha lagt bebien. Mens jeg setter på det sorte gull hører jeg barnegråt og braser (ikke akkurat lydløst) inn på soverommet så bebien våkner. Viste seg at hun hadde sovnet på ca et minutt og gråten kom fra en dansk unge, tv'en stod på FEM.

Bebien er ei fornøyd lita jente, men å bli vekt rett etter at hun har sovna, det liker hun ikke i det hele tatt. Hun så på meg med et blikk som kunne drepe, og satte i et hyl. Heldigvis roet hun seg og sovna igjen...

Vuderer å sende klage til tv-selskapet, når isbilen ifølge DIB ikke kan gjøre jobben sin i leggetida, bør det i alle fall være forbudt å sende barnegråt på TV: Dette oppstyret kan i alle fall ikke være min feil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg signerer din klage!!

Hadde en lignende opplevelse etter å ha lagt snuppeluren i vogna på verandaen i sommer. Gikk på kjøkkenet for å lage meg frokost da jeg hørte ett sabla skrik, hvorpå jeg bråsnur og spurter ut til en sovende baby, snur meg bare for å se en skrikarunge på tv'n. Det var så hjerteskjærende babygråt at jeg trodde jentungen hadde ramla ut av vogna si, men var visst bare ett sånn "fødeavdelingen"-program. Er no' skikkelig dritt, spør du meg

Skrevet

Hehe, har gjort det samme selv, hatt tven stående på unge mødre, hørt gråt, og storma opp trappa og inn til lille gullet vårt. Har skjedd flere ganger nå, men har heldigvis ikke vekka ho da...

Skrevet

Derfor er det ja!

Gubben kommenterte nylig at når jeg slår på tv med den ene hånda så har jeg alltid fjernkontrollen i den andre der jeg iherdig trykker på knappen for lavere lyd... Men jeg visste ikke helt hvorfor jeg gjør det... Spørs om den vanen kom til når størsta var et vil-ikke-sove spedbarn. Hun er 11 nå, så jeg kan slutte kanskje?

Barnegråt på tv er ikke bra for gravide heller, så burde nok vært forbudt ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...