Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Må flire litt av pappaen. - eller barnehagen? Uansett når jeg henta jenta vår i ettermiddag hadde hun tydligvis fått spise ettermiddagsmat/frukt og lekt i sandkassa med den splitter nye pene kvite fleezjakka jeg kjøpte her om dagen:P Slik går det når pappaer leverer og noen i barnehagen skjønner at dette ikke var dagens sjakktrekk å leke i:D Men vi har jo vår venn bio tex:D
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Også fleezjakka da gitt... Her må du nok bruke vanish, ihvertfall hvis du har ambisjoner om å ha helt hvitt tøy,
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 Hvorfor hvit fleece jakke? Det er jo totalt upraktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå