Linerlen og pipipen Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Jeg har så lyst til å prøve meg på å lage noen plagg. Men så finner jeg ingen plasser der de har stilig stoff i metervare. Har vært på panduro og husfliden, men fant ingen typiske barnestoff med artige mønstre. Er det noen som har noen tips? I Oslo-området.
Serepta Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Sjekk ut sykroken.net Masse inspiraajon, og også mange anonnsører. Stoffbutikker jeg bruker er : pppp.no stoffogstil.no enstorrull.no sydilla.ko
sjeroks Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 Sjekk ut sykroken.net Masse inspiraajon, og også mange anonnsører. Stoffbutikker jeg bruker er : pppp.no stoffogstil.no enstorrull.no sydilla.ko Sydilla er rett og slett fantastisk <3
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 Noen tips til fine mønstre på barnetøy? Jeg har også lyst til å sy litt:-)
Hybelkanina Skrevet 11. september 2012 #5 Skrevet 11. september 2012 Stoff og stil har mye fint, både i stoff og oppskrifter.
Linerlen og pipipen Skrevet 11. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2012 Sjekk ut sykroken.net Masse inspiraajon, og også mange anonnsører. Stoffbutikker jeg bruker er : pppp.no stoffogstil.no enstorrull.no sydilla.ko Takk for fine tips
Cornelianelia Skrevet 11. september 2012 #7 Skrevet 11. september 2012 Stoff og stil på alnabru har både stoff og mønstre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå