Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Fortell hva dere syns om utd. sålangt da? Jeg startet utd. nå i august og er kjempe fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Startet i august og byttet nettopp over til barnevernsped.
magpie Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 jeg går på andre året no Første året var jeg litt usikker om det var det jeg ønsket likevel, men no føler jeg at det blir bedre og bedre Går samlingsbasert og det passer meg utmerket. Tror ikke jeg hadde hatt tålmodighet å gå på den stasjonære klassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå