Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Her i huset er det pappaen som leverer og henter 4 åringen i bhg, siden det er i nærheten av hans jobb - og han har bilen. Arbeidstiden hans er fra 0800 - 1530. Da jeg ringte han i sted for å be han kjøpe med noe på butikken, hadde han enda ikke hentet. Da var klokka 16:15 og barnehagen stenger kl 16:30. Og han skjønte ikke problemet så lenge han var der før halv fem. Men jeg synes det er max unødvendig å levere når bhg åpner kl 0730, og hente to minutter før stengetid. Det er alt for lenge, særlig siden han egentlig er ferdig på jobb 1530. Om det var så viktig at han jobbet over, så kunne han ihvertfall ringt meg slik at jeg kunne ta buss fo rå hente. Jeg var hjemme 15:30 i dag. Det har skjedd oftere og oftere at "skulle bare" , "måtte bare" den siste tiden, noe som resulterer i senere henting. Har jeg lov å være litt irritert ? Prøver nemlig å tilstrebe at ungene er så kort tid på sfo og bhg som mulig, og at om en av oss skal jobbe overtid så henter den andre slik at det ikke går ut over ungene.
bobbelfru Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Hmm nei jo ja hmm er dere begge enige at barna skal ha kortest mulig tid på sfo og skole så er jeg enig. Du sier at det har skjedd ofte. hvor ofte? Det kan jo være at mannen din mener det er best å gjøre enkelte ting uten barn.
Gjest Heartbroken Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 Om du er irritert, så har du vel lov til det? Rådet mitt er nok litt kjedelig, men hva med å snakke med mannen om hva han syns om at barnet må ha ekstra lange dager pga at far somler med å hente?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 Man har ikke anledning til å komme to min før bhg stenger. Man skal være ute av bhg til stengetid og ikke innenfor dørene.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #5 Skrevet 11. september 2012 Sier samme som hun over. 16.30 er stengetid. Da er de ansattes lønnede arbeidstid over, og de skal hjem. Foreldre som kommer sveivende 16.29, som en vane, og gjerne skal se på tegninger, småprate med personalet, kle på i ro og mak og ikke er ute av barnehagen for 10-15 minutter seinere, er en irritasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå