Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Jeg tenkte å kjøpe en av disse dressene som kan brukes bare når vi skal ut å kjøre osv, når baby ligger i bilsetet sitt. Har ikke noe bilsetepose e.l.. Hvilken av heldressene ville dere anbefalt?
Mineto Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Lillelam! Nøstebarn sin er så tett og varm, jeg synes nesten den er litt "kvelende" for en nyfødt.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 Har ikke prøvd Nøstebarn men slår et slag for Tom og Trine. Deilig myk ulldress.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #5 Skrevet 11. september 2012 Lillelam, helt klart! Mye mykere, og ullen til lillelam er helt fantastisk! De har 10 % på alt i nettbutikken på beibibeibi.no og også lillelam.
Tingenes Herre Skrevet 11. september 2012 #6 Skrevet 11. september 2012 Har hatt begge. Lille lam passer til høst-temperaturer, og nøstebarn til vinter. Av de to har jeg definitivt brukt nøstebarn sin mest. Ullfleece er sååå deilig! Hetta er også god å ha på kalde dager inn og ut av bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå