Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Gutten vår blir to år i oktober og prøvde pÅ han dressen fra i fjor, str 80. Den Passer jo enda. Sånn babymodell uten strikk i livet. Så lurer om vi i d hele tatt fÅr brukt den vi kjøpte på salg i vår i str 92. Gutten vår er ca 84cm lang og 12kg.
It's all about me Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 De babymodellene uten strikk er store i str, de med strikk er helt ordinære.
3 nøtter til Askepott Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 (endret) Vi har også en i str 80 og den er enda litt stor for min på 19 mnd. Han er 85 cm og 11 kg. Endret 11. september 2012 av Askepott <3
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 De er store ja. Skal sjekke om ikke mini her får på seg den som var litt stor i fjor, så slipper vi å kjøpe ny. Reima må man ha
Serepta Skrevet 11. september 2012 #5 Skrevet 11. september 2012 Til min 4,5 åring som er ca 108 cm lang ble 116 ALT for stor. Har bestilt 110 nå, og regner med det holder i massevis.
Miamimom Skrevet 11. september 2012 #6 Skrevet 11. september 2012 Har kjøpt 110 til min på 4 som er 107 cm. Den er egentlig for stor,104 hadde vært mer en stort nok..
Serepta Skrevet 11. september 2012 #8 Skrevet 11. september 2012 Jeg bestilte hos petter&pia - nettbutikk
❤lille stjerne❤ Skrevet 11. september 2012 #9 Skrevet 11. september 2012 Jeg syntes de var store i str frem til str 92, etter det var de ikke så svære i str lenger. Men de minste str var enorme. Snuppa mi hadde en reimadress i str 74 som hun brukte med oppbrettede armer vinteren hun var 15-18 mnd.
SmellyCat Skrevet 11. september 2012 #10 Skrevet 11. september 2012 Jeg kjøpte til ettåringen på Finn.no i fjor. Helt fin til halv pris. Det liker vi. Usikker på om ungen trenger ny i år, for de er som hi sier, store i str.
Hagla Skrevet 11. september 2012 #11 Skrevet 11. september 2012 Det er salg på endel av fjorårets Reima modeller hos barnihagen:))
MღM Skrevet 11. september 2012 #12 Skrevet 11. september 2012 Er ReimaTec ensbetydende med vanntett, vindtett og pustende? Står på noen modeller, men ikke alle. Står bare vanntette og teipede sømmer.
Aliena Skrevet 11. september 2012 #14 Skrevet 11. september 2012 Synes de er helt normale i størrelsen. Evt jeg har digre barn. 1,5 åringen har vokst ut av 86 (som med andre klær) og 5-åringen har vokst ut av 110.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå