Gå til innhold

Reimadressene veldig store i str ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår blir to år i oktober og prøvde pÅ han dressen fra i fjor, str 80. Den Passer jo enda. Sånn babymodell uten strikk i livet. Så lurer om vi i d hele tatt fÅr brukt den vi kjøpte på salg i vår i str 92.

Gutten vår er ca 84cm lang og 12kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De babymodellene uten strikk er store i str, de med strikk er helt ordinære.

Skrevet (endret)

Vi har også en i str 80 og den er enda litt stor for min på 19 mnd. Han er 85 cm og 11 kg.

Endret av Askepott <3
Skrevet

De er store ja. Skal sjekke om ikke mini her får på seg den som var litt stor i fjor, så slipper vi å kjøpe ny. Reima må man ha ;)

Skrevet

Til min 4,5 åring som er ca 108 cm lang ble 116 ALT for stor. Har bestilt 110 nå, og regner med det holder i massevis.

Skrevet

Har kjøpt 110 til min på 4 som er 107 cm. Den er egentlig for stor,104 hadde vært mer en stort nok..

Skrevet

Jeg syntes de var store i str frem til str 92, etter det var de ikke så svære i str lenger. Men de minste str var enorme. Snuppa mi hadde en reimadress i str 74 som hun brukte med oppbrettede armer vinteren hun var 15-18 mnd.

Skrevet

Jeg kjøpte til ettåringen på Finn.no i fjor. Helt fin til halv pris. Det liker vi. Usikker på om ungen trenger ny i år, for de er som hi sier, store i str.

Skrevet

Det er salg på endel av fjorårets Reima modeller hos barnihagen:))

Skrevet

Er ReimaTec ensbetydende med vanntett, vindtett og pustende? Står på noen modeller, men ikke alle. Står bare vanntette og teipede sømmer.

Skrevet

Synes de er helt normale i størrelsen. Evt jeg har digre barn. 1,5 åringen har vokst ut av 86 (som med andre klær) og 5-åringen har vokst ut av 110.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...