Gå til innhold

Frekt å bare ta andre sin ipad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne, unger samme alder og bor samme sted.

Hun bare plukker opp ipaden og begynner å surfe.

Jeg sletter jo loggen før hn kommer, og nå har jeg passord på den. Jeg synest det er dritfrekt.

Man spør i alle fall først? Det er jo mektig privat! Kan hun ikke bruke telefonen til å surfe med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig frekt. Selvsagt er det frekt. Hadde blitt sur selv og..

Skrevet

Frekt som lusa på tjærekosten. Legg vekk ipaden før de kommer.

Skrevet

Ja, det er frekt. Ipad er like personlig som en mobiltelefon eller en pc. Minner meg på da min yngste var operert på sykehuset og vi skulle være der i et døgn. Jeg hadde tatt med pc'en og mens barnet mitt sov, så satt jeg og holdt på med den. Så måtte jeg ta en tlf og spurte en sykepleier om hun kunne se etter barnet mitt.

Da jeg kom inn etter noen minutter så satt hun og surfet på pc'en min. Jeg ble litt satt ut, jeg hadde fb oppe, dib, dagbladet og e-posten. Heldigvis ikke nettbanken.

Jeg låner aldri noen andre sin pc, ipad eller mobil uten å spørre først! Det er privat og personlig.

Skrevet

Jeg har ingenting å skjule, så jeg hadde ikke brydd meg. Bortsett fra at det jo er meget asosialt å surfe når man er på besøk hos noen, ja faktisk i overkant frekt!

Skrevet

Frekt ja men da må du ta tak med ein gang ho trever til den.

Skrevet

Selv ikke hos bestevenninna mi bare tar jeg ting uten å spørre. Jeg spør da alltid:Kan jeg låne den litt? hvis det er noe jeg trenger å sjekke, sitter jo heller ikke å surfer på besøk. Frekt, JA!

Skrevet

Min svoger var på besøk her i helgen og tok ipaden og begynte å surfe. Jeg hadde blant annet oppe greteroede-siden fordi jeg er sånn på småslankeren, men ikke noe jeg vil at svogeren skal vite. Han slettet også loggen på youtube, jeg ble skikkelig provosert, jeg går da aldri inn på andres pc.

Skrevet

Hmm.. Her pleier også svogeren min å bare ta ipaden og surfe når han er på besøk/barnevakt. Ser ikke problemet med det i det hele tatt. Synes heller det er hyggelig at han føler seg så hjemme her at han ikke trenger å spørre for hver minste lille ting :) Hvis man er så redd for at noen skal oppdage inneholdet på ipaden sin så får man vel bare legge den bort før man får besøk :)

Skrevet

Her låner mine søsken iPad'en min som de vil når de er på besøk. Ser ikke noe gale med det, hadde ikke reagert hvis en venninne gjorde det heller..

Skrevet
Har ei venninne, unger samme alder og bor samme sted. Hun bare plukker opp ipaden og begynner å surfe. Jeg sletter jo loggen før hn kommer, og nå har jeg passord på den. Jeg synest det er dritfrekt. Man spør i alle fall først? Det er jo mektig privat! Kan hun ikke bruke telefonen til å surfe med?

Syntes det er frekt å ta for seg av andres data/nettbrett/telefon eller hva det skulle være når man er på besøk.

å bruke samboers/ektefellers når den andre ikke bruker det er jo greit nok men man går vel ikke på besøk for å surfe nettet eller annet.

Og man får ihvertfall spørre først om det er greit.

Skrevet

Frekt som lusa på tjærekosten. Legg vekk ipaden før de kommer.

Litt blanding av ordtak?

Frekt, ja.

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg... Her er sånt allemannseie...

Skrevet

Da hadde jeg satt kode på den.

Ikke fordi jeg har så mye så skjule, men fordi det er ufint.

Skrevet

Frekt ja. Min IPad er ganske privat. Har forskjellige ting lagret på den og forskjellige nettsider oppe som ingen andre har noe med. Her ryddes Ipaddene bort før det kommer besøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...