what a drittkjerring Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Erfaring med denne ? Og den går ut på...? å bare spise knekkebrød?
L-8 Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 Med mindre du fra før av har et kosthold basert på mcDritt og sjokoladeboller hadde jeg vurdert å heller sette meg inn i matens næringsstoffer og bygget opp et sunt, variert kosthold som du kan leve med på sikt. Å kun spise knekkebrød er virkelig ikke særlig sunt...
Musemorbr / Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 BARE knekkebrød? Forstoppelsesdietten? Jeg spiser alltid knekkebrød til kvelds, men så drikker jeg kakao til, og ofte fyller jeg på med popcorn og annet rask etterpå. Resten av kostholdet mitt er kjernesunt da. Bare knekkebrød tror jeg ikke jeg hadde holdt ut i en dag.
Snuppelupp1988 Skrevet 11. september 2012 #5 Skrevet 11. september 2012 Jeg har, da jeg var 17 ca. Spiste knekkebrød med div pålegg til hvert måltid bortsett fra middagen for å få varisajon. Utrolig kjedelig, men gikk ned opptil 3-4 kg i uka, holdt på en måned. Var ganske lei. Men du skal sakte men sikkert innføre annen mat etter hvert ellers raser du opp igjen. Har ikke rørt knekkebrød siden den gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå