Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Nå har jeg fått nok av min nye nabo som absolutt ikke viser hensyn! For det første er alle i blokka informert om at mitt barn har kraftig astma og er veldig allergisk mot katt og hund. Nabodama rett over gangen har 3 katter som hun slipper løs i fellesgangen slik at de får gjøre fra seg inne for hun gidder ikke gå ut med de. Det har gått så langt at boretslaget har laget båndtvang på alle dyr som skal være utenfor blokka. Men hun hører ikke etter. Jeg vet at det ikke bare er jeg som har ringt inn klage på henne. å ikke nok med det, hun bruker fellesgangen som søppelbøtte. Hun setter ut søppelposer som renner og lukter både matavfall og røyk. Hadde de stått der mens hun driver på med husarbeid 1time eller 2 så hadde jeg ikke sagt noe men de står der i opptill 3 døgn! Nå har jeg fått nok og skal skrive inn klage på denne dama. Men hvrdan gjør jeg dette?
gale damen Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Du skriver ord på papir, eller ord i mail, og sender det avgårde til rette person, som antagelig er styreleder.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 det ville nok også hjulpet å ha bevis for disse tingene. For eksempel bildebevis. Ta bilder av kattedriten og søpla i fellesgangen og legg ved klagen. Om klagen ikke når frem hos hverken styrer eller kattadamen så må du enda høyere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå