lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Jeg skal kjøpe vinterdress til sønnen min på 5 år.... hvilket merke anbefaler dere?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Reima tec Deilige lette dresser som holder godt på varmen og holde vann ute
Nordhagenjentene :) Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 Vi har brukt POMPdeLUX sin de siste to vintrene. Første året ba jeg de si fra i bhg om de ikke var fornøyd - her blir det fort -25 på vinteren. Men både de, og vi har vært veldig fornøyde. 3. dressen som venter i kjelleren nå.
2008 og 2012 Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 Vi har Skogstad sin, med ullfor som kan tas ut. Jeg syns dressen er litt vanskelig å få på siden den liksom ikke er glatt inni, men den er veldig god og varm. Har fått skryt av den i bhg, de sier det er en av de beste de har vært borti, guttungen er blant de får som ikke har blitt våt gjennom dressen. Orker ikke kjøpe dresser som koster langt over 1000 kr. Denne kjøpte vi på tilbud og betalte vel rundt 600 tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå