Gå til innhold

Vinterjakke i god kvalitet. Må gjerne koste litt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og den skal selvsagt være varm og bevegelig. Er mye ute med ungene og synes det er vanskelig å finne en lett og varm jakke. Og jeg er ikke en som henger meg på canadian goose bølgen.. Det skal være noe litt sportslig og fint.

Noen med noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg tittet på dunjakkene til Bergans.

Hva de har iår vet jeg ikke, men tidligere har de vært supre.

Skrevet

Jeg kikket litt på dem i fjor, men synes de var litt blanke og glorete .. Pluss at selgeren i butikken mente prisen ikke kunne forsvare kvaliteten. Merkelig, men det sa han.. Endte med å ikke kjøpe noenting, fordi jeg ble så forvirret.

Får kikke litt på nettet;)

Skrevet

Skalljakke til milde dager og dunjakke til kalde dager. Man svetter i dun hvis man er litt aktiv og det er mindre enn 5 blå ute. Liker å ha jakker som hgår litt over rompa siden jeg ofte bruker ulltights og kjole om vinteren, så liker best parkasene.

Digger parajumpers dunparkasene og liker godt skall parkasene til didrikson og bergans.

Skrevet

Kjøpte bergans i fjor, og var veldig fornøyd med den.

Skrevet

Jeg hadde gått for en bergans insultated jakke. Jeg kjøpte en for 3 år siden og det er den beste jakken som noen gang er laget bruker jeg å si :D

Har kjøpt flere andre bergans jakker etter den tid til hele familien for de er så gode hehe :P

Skrevet

Så bra, da tror jeg at jeg peiler meg inn på Bergans. Men trenger man to jakker da? Det blir jo i dyreste laget... Men det høres jo lurt ut. Har ofte det problemet at jeg begynner å svette i dun når jeg leker med ungene.

Takk for tips

Skrevet

Jeg har fjorårets modell av Fjällreven sin Kyla(tror jeg den heter) parkas. Har aldri hatt bedre jakke! Jeg var heldig og fikk den på salg til 3000,-, den hadde kostet 5500. Jeg har ikke hatt den så lenge at jeg kan si "ååååh, denne holder i flere tiår og vel så det" for det aner jeg ikke men jeg har brukt den mye på et år og så langt er den like fin. Jeg synes den er så klassisk og stilig uten for mye unødvendig fjas og detaljer..Kragen er selvfølgelig av syntetisk pels og Fjällreven bruker kun såkalt "restedun" som fyll i jakkene sine som altså ikke er plukket av levende gjess, noe som for meg hvertfall, gjør jakken tusen ganger bedre:)

Link

http://www.fjellrevenshop.no/fjallraven-kyla-parka-p-978-c-162.aspx

Skrevet

Enig i hun som ble frarådet bergans.de har blitt mye dårligere i kvaliteten og servicen om noe skulle skje er helt elendig.

Ville heler kjøpt fjellreven eller didrikson,bra jakker av god kvalitet som jeg tror du vil være fornøyd med

Skrevet

Peak da? De har jo mye fint! Jeg har brukt north face de siste to årene, varme og gode :)

Skrevet

Jeg er super fornøyd med min Sail Racing jakke. Veldig gode og varme jakker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...