Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Naboene har ett barn på 2,5 år som aldri er ute! H*n går ikke i barnehage men er hjemme med foreldrene + en baby! Greit nok å være hjemme,men når ungen aldri er ute selv i fint vær da kjenner jeg at jeg synes veldig synd på den..En unge på den alderen trenger å utfolde seg og få ut litt energi.. Er ikke mye jeg får gjort med det,men tenker mye på denne ungen...Hva synes dere om det?
Mandalas Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Det må da være helt perfekt ifølge dib. Barnet får tilbringet myyyye tid med mamma og babyen Kan det bli bedre?
Mandalas Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 Neida, jeg syns selvsagt det høres trist ut, og håper barnet er ute selvom du ikke har sett det.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 Den er ute for å gå til og fra butikken...Flere naboer som har lagt merke til det og kommentert det...Så jeg får helt vondt inni meg av den ungen jeg Babyen har noe syndrom så de er på kontroller på sykehuset ofte og da må den eldste bli med dit da...Tenk å fått lov å være i barnehagen å lekt med andre enn å bruke 2-3 dager i uka på sykehus når den selv er frisk og rask... HI
C.L.H85 Skrevet 11. september 2012 #5 Skrevet 11. september 2012 Hvis mor har en litt slitsom barseltid eller baby som ikke vil sove osv, hadde det kanskje vært greit å sendt 2,5 åringen i bhg noen dager i uken, slik at han/hun fikk utfoldet seg litt. Men er du hjemme hele tiden, hver dag og følger med naboen din til enhver tid?? Vet du med 100% sikkerhet at de faktisk ikke er ute når du ikke står i vinduet å kikker? At de ikke tar bilen og kjører til en stor lekeplass osv ?? At eldste ikke er hos besteforeldre 1-2 dager i uka?? Selvfølgelig trenger et barn å få frisk luft, men tenker at du må jo ha usannsynlig god tid som har sjekket rutinene til naboen din... Ikke vondt ment altså, men tror nok det er mye, mye mer du ikke ser.
C.L.H85 Skrevet 11. september 2012 #6 Skrevet 11. september 2012 Den er ute for å gå til og fra butikken...Flere naboer som har lagt merke til det og kommentert det...Så jeg får helt vondt inni meg av den ungen jeg Babyen har noe syndrom så de er på kontroller på sykehuset ofte og da må den eldste bli med dit da...Tenk å fått lov å være i barnehagen å lekt med andre enn å bruke 2-3 dager i uka på sykehus når den selv er frisk og rask... HI Synes faktisk det er mer legitimt når du kom med den opplysningen... Kanskje mor og far vil ha barna sine rundt seg når de er gjennom en tøff periode? Kanskje barnet trenger å ha mor mye rundt seg siden babyen har et syndrom, tilvenning osv... Synes kanskje du og disse naboene dine heller skulle tilbudt å avbelaste litt, hvis dere er sååå bekymret. Jobber dere ikke i gata deres eller? Siden dere får med dere alt som skjer? Ikke meningen å virke krass, synes bare dere spekulereri noe der virkelig ikke vet noe om.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. september 2012 #7 Skrevet 11. september 2012 Om de går gjennom tøffe tider med babyen, så kan jeg forstå det at de ikke har tid/energi til å gå ut med ungen, og det er jo helt klart trist for andre å se, men det kommer jo også ann på ungen, og familiens måte å takle det hele på.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #8 Skrevet 11. september 2012 Bor mange eldre her vi bor derfor får de med seg litt...Jeg er hjemme i permisjon..Og har faktisk tenkt å høre om ungen vil komme hit og leke,men det er bare det at mor godtar ikke det,desverre Ungen elsker å leke med våre barn når den har mulighet,men de får ikke komme dit og når ikke den kan komme hit da så...Treffes ute i gata den halvtimen den er ute 1 gang hver andre uke bare...Så jeg har prøvd,men ikke noe mere jeg får gjort! HI
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #9 Skrevet 11. september 2012 Det er ikke alle steder det er kultur for å drive å dra med ungen ut i hytt og pine altså, kanskje de ikke er norske?
gale damen Skrevet 11. september 2012 #10 Skrevet 11. september 2012 Pass dine egne saker! Jeg går ut i fra at det er en grunn til at ungen ikke får komme til dere for å leke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå