Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Og som er avhengige av tog og buss: Hvordan sikrer dere barna da? tenker mest på barn mellom 0-4.
Mandalas Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 Jeg har tatt mye buss med barna, og de sikres med belter om det belter i bussen og uten belte hvis bussen ikke har belter
Mamma_til_2 Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 hun sitter fastspent med 5 punktsele i vognen som bremsen er på og blir plasert slik i buss/ tog at den ikke velter og så holder jeg den fast!!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 Har ikke tatt tog/buss med ungene enda, så den er jo grei.. Her er bena mine vår transport.. Eller, så har jeg en svigerfar og en svoger som stiller opp.. På buss ville jeg nok satt gutten på setet ved siden av meg og tatt på han sele, og hatt jenta på fanget mitt. Men pga den dårlige sikringen av de aller minste, så vil jeg helst unngå busser.. Det er 1 mil til butikkene, og om valget står mellom å gå eller ta bussen, så finner jeg frem søskenvogna og turskoene mine jeg ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå