Gå til innhold

Mage allerede?


Anutten85

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om dere har fått mage nå?

Jeg er gravid i 13. eller 14. uke og har allerede fått stor mage. Jeg fikk mage veldig tidlig, tok magebilder uke 8 med tydelig gravidmage. Synes dette er skremmende tidlig i forhold til hva jeg leser er normalt. Med stor mage mener jeg at der er en tydelig gravidmage. Ser ikke fødeklar ut liksom, men man ser tydelig gravid ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt mage en ukes tid, ingen tvil liksom hva den innholder. Men så venter jeg tre babyer og er 15+4 i dag da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

jada, magen er der:) om morgningen er det en hard og tydelig bump nederst, men så fort frokosten er intatt, blir magen fort større :) den er nok som din, tydelig gravid, men i tillegg oppblåst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke så veldig unormalt- noen får mage tidlig, noen sent. Begge deler er jo normalt! Og den vokser også litt i rykk og napp. Jeg er 13 uker på vei og har ganske stor mage allerede, men så er dette også nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope Null og niks mage her! Fikk ikke gravidmage før uke 30 sist! Så håååååper den kommer litt før nå ;)

 

Nå er jeg over 15 uker og ingen kan se jeg er gravid nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har magen vært tilstede siden ca uke åtte, men det har heller ikke skjedd så mye med den siden da. Følte jeg blei stor tidlig og så har det liksom stoppa litt opp. Så på bilder av meg selv i fra uke 16 forrige gang og da var det bare en liten antydning til mage.. Er 16 uker til tirsdag, da skal det tas bilde for å sammenligne jah! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kapitulerte og kjøpte tre gravidbukser i går. Deilig å endelig sette på seg freshe, trange bukser som er behagelig over magen. Jeg sliter med å skjule magen nå, og er ikke mer enn 14+5 med første barnet..... syns dette er veldig tidlig, men er vel kanskje fordi jeg hadde litt muffinsmage fra før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å har hatt mage en stund nå ja....

hadde gått opp 5 kg i uke 12 og er i uke 16 nå,(fortsatt bare 5,5 kg nå da, men større mage!)

også er jeg større på kvelden og liten på morningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt mage en stund nå men nå er den blitt litt hard og litt mer gravid. Frem til nå har den nok vært mest oppblåst og verst om kvelden. 15 uker i dag og gravidbukser er min venn <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er også størst på kvelden. Mesteparten er nok oppblåsthet, men mange kvelder er den "stor" uten at jeg føler meg oppblåst også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...