Gå til innhold

Har blitt tilbudt penger for sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. og jeg tror jammen jeg skal si ja!

Er en mann som er eldre enn meg, jeg er i begynnelsen av 20 årene, han i begynnelsen av 40 årene, like gammel som den eldste av mine foreldre.

Han skryter av hans hus i Spania og at han har mye penger. Og det er ikke det at jeg trenger pengene (jeg trenger ikke hans penger og gjør det ikke for pengene), men føler meg tent av tanken. å være en skikkelig slutty jente. Noe som ikke er akseptert. Det tenner meg!

Dessuten er mannen en ganske sexy mann. Helt ok utseende og kropp. Han bor i en annen by enn meg på østlandet, så jeg tenker at vi møtes på et hotellrom i hovedstaden:-) Som han betaler selvfølgelig.

Har dere blitt tilbudt penger for sex? Hvis ja, tok dere i mot? Mon tro om dette er helt galskap, å møte en ukjent mann for sex slik?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nja, hvorfor ikke? Det er jo som du sier, tanken som tenner deg. Så bare go for it!

Skrevet

Haha.. Tipper også å tro dette er et troll. For man kan vel ikke være så enkel.

Skrevet

Har blitt tilbudt, har aldri gjort, selv om en del av meg også digget tanken. Jeg lot være fordi det er veldig ubehagelig å tenke på at man "eies" av en annen. Hvis han vil noe du ikke vil, hva da? Han har jo kjøpt deg, og mener kanskje at han har krav på å behandle deg som han vil. Hva om han slår? Voldtar deg? Man blir ganske rettighetsløs når man er kjøpt og betalt, det er liksom ikke bare greit å anmelde heller hvis man ikke har lyst til at folk skal vite..

Skrevet

Vel, om det tenner, så hvorfor ikke. Bare husk, blir det oppdaget, kan han risikere store problemer, er ikke lov til å kjøpe sex i Norge.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Kos deg du, gjør som du vil!

Blitt tilbudt en del ganger, men jeg sa nei.. Men ja tanken er spennende syntes jeg altså..

Skrevet

Jeg hadde blitt fornærmet at menn oppfatter meg som hore og tømmegjenstand. Det er ingen kompliment akkurat.

Skrevet

Veldig gode poeng Berta 78.. Slik hadde ikke jeg tenkt på det...

Og jeg ønsker absolutt ikke å bli voldtatt eller behandlet som en gjenstand. Og anmeldelse ser jeg for meg ville blitt vanskelig ettersom jeg var med på det i starten...

Jaja, nå tror jeg at jeg har skiftet mening... Fikk litt avsky mot hele konseptet nå..

HI

Skrevet

Jeg har gjort det, men det var før jeg fikk barn og før forbudet kom.

Må si at jeg flere ganger har tenkt at jeg gjerne skulle ha startet i gjenn.

Gjør det om det føles greit for deg, men du får ikke omgjort det når det er gjort.

Jeg angrer ikke på min gammle jobb.

Skrevet

Kan du ikke gjøre det gratis da. Være litt femme fatale og møte han i smug. Like spennende det! Men du risikerer ikke ditt rykte, tull med politiet og skam i fremtiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...