Gå til innhold

Etter to jenter er det sånn

Anbefalte innlegg

Skrevet

At folk forventer at man skal prøve på nr tre for å få gutten?

Ser at det kan virke sånn hvis man for eksempel har to gutter....når kommer jenta? Osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hær venter " alle" på jenta, har to gutter. Men vi for jo håpe av av de tre inni magen er en jente da! Hehe men tar gjærne tre gutter til jeg :-)

Skrevet

Mine to eldste er jenter. Folk hintet veldig om gutten da jeg ventet nummer 3. Selv kunne jeg godt tenkt meg en jente til, men ut kom prinsen vår :)

Når vi ventet nummer 4 og fikk vite det var jente, var det mangen som var skuffet. De mente at det beste hadde vert 2 av hvert kjønn. Så nå har vi 1 gutt....og 4 jenter, hehe!

Skrevet

Ja, det er litt sånn.

Vi hadde to gutter da jeg ble gravid igjen, og jeg fikk kommentarer omtrent daglig. I mitt hormonhelvete ble jeg skikkelig sårer over at folk trodde jeg fikk et barn til bare fordi jeg ville ha en jente. Jeg pleide å svare litt krast at jeg ønsket meg en gutt til ;)

Da vi hadde fått bekreftet på to ultralyder at det faktisk var en jente ble jeg igjen såret over kommentarene fra folk. Jeg følte at de mente jeg ikke hadde blitt like glad om det kom en gutt.. Selvfølgelig mye hormoner i alt dette føleriet, men jeg ble oppriktig såret på barnets vegne, det hadde jo overhodet ikke spilt noen rolle for oss om det var en gutt til...

Men jeg er 100% sikker på at folk ikke mener noe vondt med disse kommentarene, det er bare sånn man snakker. Likevel vokter jeg meg vel for å kommentere kjønn på denne måten til gravide, for jeg likte det absolutt ikke selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...